اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی جاجرم:

برگزیدگان جشنواره قصه گویی جاجرم معرفی شدند

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی جاجرم از اعلام اسامی برندگان نخستین جشنواره قصه گویی این شهرستان به تفکیک گروه سنی خبر داد.

برگزیدگان جشنواره قصه گویی جاجرم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، محمد عباس‌زاده با بیان اینکه نخستین  جشنواره قصه گویی این شهرستان اواخر اسفندماه سال گذشته برگزار شد، اظهار کرد: استفاده از زبان قصه برای آشنایی کودکان و نوجوانان از متون کهن فارسی که سرشار از نکات اخلاقی و عرفانی است و بیان آن برای کودکان و نوجوانان در قالب کتاب‌های تاریخ مدارس دشوار است، از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

وی افزود: در طی برگزاری این جشنواره بیش از 80 نفر به صورت انفرادی و گروهی برای کسب مقام اول تا سوم بهترین قصه گوی شهرستان به  تفکیک گروه سنی به رقابت پرداختند.

عباس‌زاده اظهار کرد: داوری این جشنواره بر عهده رضا حدادی، مهدی نظافتی و همچنین هاجر موسویان بود.

وی گفت: از این میان گروه قصه گویی «عروسی خاله سوسکه» از مهد کودک شهر سنخواست، قصه گویان پیش دبستانی یاس، قصه گویان پایه اول مدرسه یاس، گروه‌های قصه گوی پایه دوم داستان‌های «بیدی بی ادب»، «خرگوش ناز و بدغذا»، «مورچه و کبوتر» و «عروسی خاله جیرجیرک»، گروه‌های قصه گوی پایه سوم و چهارم مدارس کوثر، ام سلمه و یاس، گروه‌های قصه گوی پایه پنجم مدارس مریم و ام سلمه و پایه ششم مدارس مریم و نرگس برگزیده شدند.

به گزارش فارس، برگزیدگان جشنواره قصه گویی در مراسمی با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی تقدیر شدند.

انتهای پیام/63001/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول