اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بخش تالاسمی بیمارستان دیلم:

دیلمی‌ها بیش از 164 هزار سی سی، خون سالم اهدا کردند

خبرگزاری فارس: مسئول بخش تالاسمی بیمارستان دیلم گفت: شهروندان دیلمی در آستانه سال نو و در اقدامی خداپسندانه 164 هزار و 250 سی سی خون سالم به بیماران نیازمند اهدا کردند.

دیلمی‌ها بیش از 164 هزار سی سی، خون سالم اهدا کردند

غلامرضا گله‌گیری زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیلم گفت: با استقرار پایگاه‌های سیار انتقال خون شهرستان‌های بوشهر و بهبهان در مرکز بهداشتی درمانی امام رضا(ع) در روزهای 23 و 24 و 26 و 27 اسفند در مجموع 415 نفر، برای اهدای خون به این پایگاه مراجعه و ثبت نام کردند.

گله‌گیری زاده افزود: از این تعداد 365 نفر با حدود 365 واحد خون (هر واحد معادل 450 سی سی) پس از انجام معاینات اولیه، موفق به اهدای خون سالم شدند.

وی بیان داشت: با وجود افزایش روزها و ساعات اهدای خون، بسیاری از مراجعین به دلیل ازدحام جمعیت و کمبود وقت موفق به اهدای خون نشدند.

مسئول بخش تالاسمی بیمارستان دیلم خاطر نشان کرد: شهروندان دیلمی در طول سال، در این امر انسان دوستانه شرکت کرده و ما همیشه با استقبال خوب مردم جهت اهدای خون، در این مرکز مواجه هستیم.

وی گفت: تقاضای مردم برای اهدای خون در این شهرستان زیاد است و متاسفانه به دلیل نبود پایگاه انتقال خون، مجبور هستیم از اکیپ‌های سایر شهرستان‌ها، برای اهدای خون استفاده کنیم.

انتهای پیام/66006/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول