اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ورود کاروان‌های راهیان نور به خوزستان

توزیع وصیت‌نامه شهید حجت‌الله رحیمی در یادمان‌های دفاع مقدس

وصیت نامه شهید حجت الله رحیمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد باغملک که در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان توزیع شده است با استقبال کاروان‌های راهیان نور روبرو شد.

توزیع وصیت‌نامه شهید حجت‌الله رحیمی در یادمان‌های دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، وصیت نامه شهید حجت الله رحیمی در قالب کتابچه‌ای کوچک در بین زائران سرزمین نور توزیع شد.

در این کتابچه علاوه بر وصیت نامه، زندگی نامه کوتاهی از شهید رحیمی نیز در آن درج و توضیحاتی در مورد عمر کوتاه این شهید خوزستانی آورده شده است.

*تو را متهم می‌کنیم

در این کتابچه نامه رحیمی خطاب به امام زمان با دست خط شهید منتشر شده است که در این نامه حضرت ولی عصر را مورد خطاب خود قرار می‌دهد و می‌گوید: «ای وای بر ما که کوری خود را همیشه با تعبیر غیبت تو می‌آوریم و در این مسئله تو را متهم می‌کنیم و دائم می‌گوییم بیا»

در قسمت پایانی این کتابچه پیام دکتر فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت شهادت دانشجوی بسیجی شهید حجت الله رحیمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد باغملک درج شده است.

یادمان شهدای شلمچه، پادگان دژ خرمشهر، مزار شهید محمدحسین علم الهدی و شهدای هویزه و معراج شهدای اهواز از جمله نقاطی هستند که وصیت نامه شهید رحیمی در بین کاروان‌های راهیان نور توزیع شد.

*معرفی شهید حجت الله رحیمی

دانشجوی بسیجی، شهید کربلایی حجت‌الله‌ رحیمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد باغملک از بسیجیان و مداحان خستگی ناپذیر این شهرستان بود که از سوی ستاد مرکزی راهیان نور کشور به عنوان خادم الشهدا مشغول خدمت رسانی به کاروان‌های راهیان نور بود.

این شهید در 24 اسفندماه سال 1368 در شهرستان باغملک به دنیا آمد و صبح روز پنجشنبه 18 اسفندماه سال 1390 مطابق با 15 ربیع‌الثانی سال 1433 هجری قمری در پادگان دژ شهرستان خرمشهر هنگام انجام ماموریت شربت گوارای شهادت را نوشید و به آرزوی دیرینه‌ خود، شهادت در راه خدا نائل آمد.

پیکر شهید حجت‌الله رحیمی بعداز ظهر روز جمعه 19 اسفند ماه با حضور مردم و جوانان قدر‌شناس استان خوزستان پس از تشییع در باغملک در روستای زیر مورد دهستان هپرو و در کنار شهید جعفر رحیمی آرام گرفت.

انتهای پیام/72010/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول