اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

افزایش 51 درصدی میزان مراجعان به آبگرم معدنی فردوس

مدیرعامل مجتمع آب درمانی و تفریحی آبگرم معدنی فردوس از افزایش 51 درصدی میزان مراجعان به مجموعه آبگرم معدنی فردوس خبر داد.

افزایش 51 درصدی میزان مراجعان به آبگرم معدنی فردوس

حسین اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: مجتمع آب درمانی و تفریحی آبگرم معدنی فردوس به عنوان قطب آب درمانی شرق کشور دارای امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای برای اسکان و رفاه حال مسافران است.

وی گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال روزانه بیش از 4 هزار نفر از خدمات آب درمانی و رفاهی مجموعه آبگرم معدنی فردوس استفاده می‌کنند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 51 درصدی برخوردار است.

مدیرعامل مجتمع آب درمانی و تفریحی آبگرم معدنی فردوس افزود: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون بیش از 12 هزار و 882 خودرو وارد این مجموعه شده و تعداد 64 هزار و 410 نفر نیز از خدمات درمانی و تفریحی مجموعه آبگرم معدنی فردوس بهره‌مند شده‌اند.

نصب 100 تخته چادر در مجموعه آبگرم فردوس

اکبری از نصب 100 تخته چادر در مجموعه آبگرم معدنی فردوس خبر داد و تصریح کرد: 22 واحد اقامتی با تجهیزات کامل، 27 کانکس، استخرهای آب درمانی و 90 تخت اقامتی نیز برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی در مجموعه آبگرم معدنی فردوس فراهم شده است.

 انتهای پیام/69007/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول