اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان‌رضوی:

توسعه امور فرهنگی سبب جذب گردشگران خراسان‌رضوی شده است

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی گفت: توسعه امور فرهنگی سبب جذب گردشگران و مسافران نوروزی خراسان‌رضوی شده است.

توسعه امور فرهنگی سبب جذب گردشگران خراسان‌رضوی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدجواد موسوی صبح امروز با اشاره به استقبال زائران و مسافران نوروزی از برنامه‌ها و مراکز فرهنگی ایام نوروز این استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی تاکید ویژه‌ای بر افزایش کیفی و جذابیت مضاعف برنامه‌های فرهنگی ایام نوروز 92 برای گردشگران و زائران دارد.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از مواردی است که همواره مورد توجه مسافران و گردشگران بوده و از همین حیث باید نسبت به توسعه این بخش اهتمام ویژه داشته باشیم.

موسوی با بیان اینکه نوروز 92 رضایتمندی مسافران را در اقامت و بازدید از مراکز گردشگری به همراه داشته، خاطرنشان کرد: مشهد با عنوان پایتخت معنوی، علاوه بر شاخصه زیارت، در حوزه مراکز تاریخی گردشگری و جاذبه‌های طبیعی مورد توجه گردشگران و مسافران است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش ورود گردشگر به خراسان‌رضوی به ویژه مشهد مقدس نسبت به  سنوات گذشته، تمهیدات ویژه‌ای برای پذیرش از مسافران و گردشگران صورت گرفته است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی از استقبال بی‌نظیر گردشگران از آرامگاه فردوسی، موزه باغ نادری و خانه ملک یاد کرد و گفت: افزایش تسهیلات و خدمات فرهنگی سبب جذب بیشتر گردشگران نوروزی شده است.

انتهای پیام/70005/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول