اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اصفهان خبر داد

بهره‌برداری از 970 پروژه عمرانی در سال جاری در اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در سال حماسه‌ سیاسی و اقتصادی نزدیک به 970 پروژه عمرانی در شهر اصفهان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌برداری از 970 پروژه عمرانی در سال جاری در اصفهان

عباس حاج‌رسولی‌ها امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری اظهار داشت: این پیام نکات بسیار مهمی هم در بعد سیاسی و اقتصادی را در خود جای داده که با عمل کردن به آنها می‌توانیم در هر دو بعد خلق حماسه کنیم.

این مسئول افزود: دهه چهارم در ایران دهه پیشرفت و عدالت نام‌گذاری شده و شعارهای سال رهبر معظم انقلاب مسیر این پیشرفت را به خوبی برای ما روشن می‌کند.

حاج‌رسولی‌ها تصریح کرد: مدیران و کارکنان شهرداری اصفهان با الهام از سخنان رهبری برای رشد و تعالی شهر اصفهان نهایت تلاش خود را می‌کنند.

وی گفت: در بعد حماسه‌ سیاسی ملت ایران و به خصوص مردم فرهنگ دوست و فرهنگ پرور اصفهان باید با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی آرزوهای دیرینه دشمنان را مثل همیشه تبدیل به یأس و ناامیدی کنند.

رئیس شورای شهر اصفهان اضافه کرد: منتخب آینده مردم باید کسی باشد که نه تنها حماسه‌های سیاسی و اقتصادی خلق کند بلکه در تمام صحنه‌های حماسی کشور فعال و پرکار باشد.

این مسئول ادامه داد: آرایش سیاسی احزاب و گروه‌ها در اصفهان به ویژه طیف اصولگرایان به شرط اتحاد بر سر یک کاندیدا خوب و قابل پذیرش است.

حاج‌رسولی‌ها عنوان کرد: بر طبق نظر سنجی‌هایی که از مردم در خصوص عملکرد شهرداری و شورای شهر شده است 89 درصد مردم از عملکرد شهرداری و شورای شهر رضایت داشتند.

رئیس شورای شهر اصفهان ابراز داشت: به عملکرد خودم اگر به دور قضاوت از مردم باشد نمره 15 را می‌دهم.

وی بابیان اینکه در نیمه اول سال 1392 پروژه‌های عظیم و بزرگ عمرانی توسط شهرداری اصفهان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به میدان امام علی (ع)، متروی بزرگ اصفهان، شهر رویاها بزرگ‌ترین شهربازی اصفهان، خیابان خواجه نظام الملک و چندین پروژه دیگر اشاره کرد.

حاج‌رسولی‌ها در پایان اذعان داشت: در سال 1392 در مجموع بیش از 970 پروژه عمرانی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2301/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول