اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 5 قم خبر داد

جمکران پذیرای زائران در نوروز 92

شهردار منطقه پنج قم گفت: با مجموعه اقدامات تسهیلاتی که برای حضور زائران و مسافران به قم انجام شده است معابر ورودی جمکران آماده حضور زائران نوروزی هستند.

جمکران پذیرای زائران در نوروز 92

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری شهرداری قم، سید جمال‌الدین حسینی ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز باستانی اظهار کرد: به شهرداری منطقه پنج بر اساس سیاست‌گذاری شورای برنامه‌ریزی شهرداری و ستاد نوروزی وظایفی محول شد که آماده‌سازی فضای منطقه برای ورود زائران جمکران، ‌زیباسازی فضای محیطی و اتمام پروژه‌های عمرانی از آن جمله بود.

وی افزود: آماده‌سازی معابر ورودی جمکران و زیباسازی این منطقه از دیگر اقداماتی بود که در دستور کار شهرداری منطقه پنج برای استقبال از بهار قرار گرفت.

شهردار منطقه پنج قم بیان کرد: اتمام پروژه‌های عمرانی منتهی به جمکران با نزدیک شدن به نوروز در این منطقه شتاب بیشتری به خود گرفت و تلاش شد مشکلاتی که در معابر و خیابان‌های این منطقه قرار دارد برطرف شود تا بتوانیم به صورت شایسته میزبان زائران و مسافران نوروزی باشیم.

وی از ارائه تسهیلات مورد نیاز زائران در پارکینگ‌ها و بوستان‌های این منطقه خبر داد و گفت: نیازهای زائران در این منطقه شناسایی شده و سپس نسبت به فراهم کردن امکانات تسهیلاتی اقدام جدی صورت گرفت.

حسینی تجهیز نمازخانه‌ بوستان‌ها، تعمیر ‌سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها و فراهم کردن وسایل مورد نیاز زائران در این مکان‌ها را از دیگر اقدامات شهرداری منطقه پنج برای استقبال از بهار و زائران نوروزی ذکر کرد.

وی همچنین از نصب المان‌های شهری و فراهم کردن امکانات لازم برای سهولت زائران در بوستان‌ها خبر داد و گفت: برای زیبایی محیطی بوستان‌های اطلس، آزادگان و ولی عصر(عج) به آب‌نما مجهز شدند.

شهردار منطقه پنج قم ادامه داد: خیابان‌های فرعی و اصلی در این منطقه به علائم ترافیکی مجهز شدند تا زائران را به سمت محل مورد نظرشان راهنمایی کند.

انتهای پیام/2258/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول