اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توصیه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مدیرانش

یادداشت‌های استخدام را بایگانی کنید/ استخدام‌ از مسیر قانون باشد نه سفارش‌ها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بایگانی کردن یادداشت‌های استخدام افراد را بی‌ دردسرترین اقدام در مواجهه با آن‌ها دانست و گفت: هیچ فرماندار و مدیری حق ندارد به این‌‌گونه یادداشت‌ها توجهی کند و بر فردی فشار بیاورد.

یادداشت‌های استخدام را بایگانی کنید/ استخدام‌ از مسیر قانون باشد نه سفارش‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدحسین صابری ظهر امروز در جمع مدیران عضو شورای اداری در استان کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن مهم‌ترین اولویت‌های کاری مدیرانش در سال جدید، رعایت قانون و عمل براساس آن را محور همه فعالیت‌ها و اقدامات مدیریتی و اجرایی دانست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای ایجاد اشتغال باید به دنبال استفاده از فرصت‌های زیاد اشتغال‌زایی در بخش‌هایی چون کشاورزی، معدن و گردشگری برویم؛ نه اینکه بنشینیم و اشتغال پشت میزی را ترویج کنیم.

وی با بیان اینکه در همه امور، قانون حرف اصلی را می‌زند، اظهار داشت: ‌در بحث استخدام‌ها و ایجاد اشتغال که یکی از مطالبات اصلی مردم است نیز باید ملاک عمل قانون باشد؛ نه توصیه‌ها، یادداشت‌ها و نامه‌های این و آن.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد، بایگانی کردن سفارش‌ها و یادداشت‌های استخدام افراد را بی‌‌دردسرترین اقدام در مواجهه با آن‌ها دانست و اضافه کرد: هیچ فرماندار و مدیری حق ندارد به این‌‌گونه یادداشت‌ها توجهی کند و بر مدیری یا فردی برای انجام خواسته دیگران فشار بیاورد.

* قول استخدام به کسی ندهید/ استخدام تنها از مسیر قانون ممکن است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هیچ‌گاه مدیری را برای انجام کاری و یا سفارشی تحت فشار قرار ندادم، عنوان کرد: در طول این مدت یک مدیر بیاورد که فلانی یادداشتی به فلان شخص داده تا خواسته‌اش انجام شود؛ رعایت قانون جایی را برای کارایی یادداشت و سفارش باقی نمی‌گذارد.

وی ابراز داشت: در بحث پرسنلی مشکلات زیادی داریم و هیچ مدیری حق ندارد که به کسی قول استخدام دهد و کسی را نیز پاس دهد.

صابری در پایان مجوز استخدام‌ها را ملی خواند و بیان داشت: استخدام‌ها در اختیار استاندار یا مدیران نیست و من استاندار حتی یک ردیف استخدامی نیز در اختیار ندارم که بخواهم به کسی قول دهم، اما در چارچوب قانون و با درج آگهی استخدام و برگزاری آزمون به ازای خروج هر سه نفر در دستگاه‌های اجرایی و هر یک نفر در دستگاه‌های حاکمیتی می‌توان این موضوع را پیگیری کرد و مجوز استخدام گرفت.

انتهای پیام/82005/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول