اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

درایت نظام تحریم‌ها را بی‌اثر کرد

استاندار همدان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با درایت خود تحریم‌های دشمنان را ناکام گذاشت.

درایت نظام تحریم‌ها را بی‌اثر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی‌محمد آزاد در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ملایر با اشاره به نام‌گذاری سال جدید با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری، این شعار  را نشانه تدبیر رهبری و ادامه نام‌گذاری شعار سال گذشته خواند و اظهار داشت: سال 91 سالی سخت و پر فراز و نشیب برای ملت ایران بود و تحریم‌های سختی که از سوی دشمنان علیه کشورمان اعمال شد در تاریخ انقلاب اسلامی بی‌سابقه بوده است.

وی با اشاره به اینکه مردم کشورمان با همه سختی‌هایی که از نظر اقتصادی در کشور وجود داشت در راهپیمایی 22 بهمن حضوری گسترده داشتند، ادامه داد: ما در برابر همه تحریم‌های دشمن ایستاده‌ایم و امروز نیز ملت ایران دشمن را یک بار دیگر ناامید کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه امروز ملت ایران تمام نقشه‌های شوم دشمن را متوجه شده و در برابر آن سرخم نکرده است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در همه موارد و در بیانات متعدد خود مردم ایران را به هوشیاری در برابر نقشه‌های دشمن فراخوانده‌اند.

آزاد با اشاره به شعار حماسه سیاسی رهبری بر حضور گسترده ملت ایران در انتخابات خردادماه تأکید کرد و افزود: مردم هرگز نظام و رهبری را تنها نخواهند گذاشت و همچون حماسه 22 بهمن در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، حماسه سیاسی بزرگ دیگری را در کشور خلق خواهند کرد، چراکه ملت ایران طی حماسه‌های دیگر در طول پیروزی انقلاب، عشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های علمی، فرهنگی و علوم و فنون نظامی در سال گذشته تصریح کرد: فرستادن موجود زنده به فضا و پرتاب موشک و ساخت انواع داروها و .. دشمن را مات و مبهوت کرد و این نشان از خودباوری ملت ایران در عرصه‌های مختلف دارد.

استاندار همدان بر خدمت خالصانه مسئولان به مردم در کشور تأکید کرد و بیان داشت: مسئولان باید با اخلاص برای خدمت به مردم وقت بگذارند و از ثانیه‌های وقت‌شان برای خدمت خالصانه به مردم استفاده کنند.

آزاد، استفاده از فرصت‌ها برای خدمات‌رسانی به مردم را مهم برشمرد و عنوان کرد: اگر کارمان برای خدا باشد، نباید از مردم انتظار تشکر داشته باشیم؛ هرچند مردم همیشه خدمات مدیران را ارزنده دانسته و از آن تشکر کرده‌اند.

وی، خواستار توجه بیشتر به شهرستان ملایر شد و اذعان داشت: ملایر در زمینه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی، علمی و... پیشرفت‌های خوبی داشته و باید بیشتر مورد حمایت قرار بگیرد.

استاندار همدان با اشاره به خدمات ارزنده فرماندار سابق ملایر گفت: وی در طول هفت سال فرمانداری در توسعه شهرستان نقش بسزا و عمده‌ای داشته و خدمات ارزنده‌ای از خود به جای گذاشته که امروز این خدمات ارزنده باعث شده تا ما در استانداری همدان از تجربیات ارزنده و خوبشان در توسعه بیشتر استان همدان استفاده کنیم.

در ادامه، فرماندار سابق ملایر نیز ضمن ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد خود در طول تصدی مسئولیت فرمانداری این شهرستان افزود: در این مدت با تلاش و کوشش مدیران برای توسعه شهرستان ملایر تلاش کردیم و همه هدفمان بالا بردن تراز شهرستان ملایر و رسیدن آن به جایگاه واقعی‌اش بود و این امر امروز محقق شده است.

حسن خیریانپور به خدمات ارزنده دولت نهم و دهم در ملایر اشاره کرد و یادآور شد: همه مصوبات سفر هیئت دولت به استان همدان که مربوط به ملایر بوده محقق شد و پیشرفت و خدمت‌رسانی به روستاها در این مدت رشد بسیار بالایی داشته که حاصل نگاه عادلانه دولت به مناطق روستایی و محروم بوده است.

وی بر مدیریت هوشمندانه مبتنی بر عدالت و اتحاد و همگرایی تأکید کرد و بیان داشت: ما باید نیازها و خواسته‌های مردم را شناسایی و نیازسنجی کنیم و در راستای رفع مشکلات و بر آوردن خواسته‌های مردم قدم برداشته و در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.

فرماندار سابق ملایر بر تعمیق و ارتباط با مردم از سوی مسئولان تأکید کرد و گفت: در این زمینه باید کارمان برای خدا و خدمت بی‌منت و خالص باشد.

خیریانپور با اشاره به توانمندی‌های ملایر بر توسعه بیشتر شهرستان تأکید کرد و افزود: ملایر از جایگاه فعلی خود بالاتر رود؛ چراکه ظرفیت‌های بالفعلی برای شکوفایی بیشتر در عرصه‌های مختلف از جمله صنعت و معدن، کشاورزی، عمرانی، فرهنگی و.. در شهرستان وجود دارد.

در ادامه فرماندار ملایر نیز ضمن تقدیر از فرماندار سابق ملایر، مردم ملایر را مردمی با فرهنگ غنی و سخت‌کوش در کار و تلاش عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم مانند خیریانپور به مردم این شهرستان خدمات ارزنده‌ای ارائه دهیم.

مصطفی آزادبخت با اشاره به نقاط قوت شهرستان ملایر ابراز داشت: همه همت و تلاش خود را در این شهرستان به کار بسته و با وفاق و همگرایی مدیران دستگاه‌های این شهرستان در راستای توسعه بیشتر ملایر قدم خواهیم برداشت.

در ادامه از خدمات حسن خیریانپور فرماندار سابق ملایر تقدیر و مصطفی آزادبخت به عنوان فرماندار ملایر منصوب شد.

انتهای پیام/89013/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول