اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان سمنان:

توسعه صنایع محلی از اولویت‌های اردوهای جهادی است

مسئول سازندگی و کارآمدسازی بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‏های اردوهای جهادی، توسعه و تقویت صنایع محلی در مناطق محروم استان سمنان است.

توسعه صنایع محلی از اولویت‌های اردوهای جهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسین سمندی پیش از ظهر امروز در حاشیه اعزام گروه‏های سازندگی در سمنان در خصوص اهم اقدامات و فعالیت‌های اردوهای جهادی در این استان اظهار داشت: تحقق فرامین رهبری و حضرت امام خمینی (ره) با محوریت پیام مقام معظم رهبری مبنی بر «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» از جمله مهم‏ترین اهداف برگزاری اردوهای جهادی است.

وی دیگر اهداف اردوهای جهادی را حفظ و انسجام نیروهای بسیجی در دانشگاه، غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان، ایجاد اعتماد عمومی و خوش‌بینی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

مسئول سازندگی و کارآمدسازی بسیج دانشجویی استان سمنان بیان داشت: اردوهای جهادی به منظور ایجاد نشاط و شادابی، گسترش فعالیت‌های خودجوش، تقویت کارهای گروهی، توسعه علمی آموزشی و شناسایی و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به مناطق محروم طرح‌ریزی شده است.

سمندی با بیان اینکه اردوهای جهادی حس مسئولیت‌پذیری، تجربه و مهارت و قوای جسمانی دانشجویان را افزایش می‌دهد، ادامه داد: مهم‌ترین دستاوردهای اردوهای جهادی، شناسایی مهارت‌ها، شکوفایی استعدادها و تمرکز‌زدایی امکانات متمرکز در بعضی از مناطق برای کاهش مهاجرت‌ها است.

وی مأموریت اصلی اردوهای جهادی را احیای روحیه جهادی به منظور سازندگی با هدف کاربردی کردن علوم و آموزه‌های علمی دانشجویان و اساتید در زمینه‌های علوم انسانی، پایه و کشاورزی و سایر علوم برای امداد و کمک‏رسانی به مناطق محروم عنوان کرد.

مسئول سازندگی و کارآمدسازی بسیج دانشجویی استان سمنان خاطرنشان کرد: ساختار کلی اردوهای جهادی متشکل از مسئول اردو، معاون، ناظر و ارزشیاب و در قالب شش کمیته فرهنگی،‌ مالی و پشتیبانی، ‌بهداشت و درمان،‌ علمی و آموزشی،‌ گروه‌های تخصصی و عمومی و اطلاع‌رسانی و روابط عمومی است.

انتهای پیام/2249/ت30 /ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول