اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی – 130

قدمی: با 6600 تخلف حادثه‌ساز رانندگی در گلستان برخورد قانونی شد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون با 6 هزار و 600 تخلف حادثه‌ساز رانندگی در سطح جاده‌های گلستان برخورد قانونی شد.

قدمی: با 6600 تخلف حادثه‌ساز رانندگی در گلستان برخورد قانونی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان علیرضا قدمی فعالیت‌ها و اقدامات پلیس راه گلستان در راستای برخورد با تخلفات رانندگی را تشریح کرد.

وی تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی با 6 هزار و 600 تخلف حادثه‌ساز رانندگی برخورد قانونی شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان گفت: از مجموع تخلفات حادثه‌ساز رانندگی طی این مدت 3 هزار و 438 فقره سرعت غیرمجاز، 999 فقره سبقت غیرمجاز، 659 فقره تجاوز به چپ، یک‌هزار و 450 فقره نقص فنی سیستم روشنایی و 60 فقره عدم رعایت حق تقدم بوده است.

وی افزود: طی این مدت همچنین با 2 هزار و 892 دستگاه خودرو به دلیل عدم استفاده از کمربند ایمنی، 223 دستگاه خودرو به دلیل استفاده راننده از گوشی تلفن همراه و 31 دستگاه خودرو به دلیل انجام حرکات نمایشی برخورد قانونی شد.

قدمی تصریح کرد: مأموران پلیس راه از ابتدای طرح تاکنون با یک‌هزار و 31 دستگاه موتورسیکلت به دلیل ارتکاب جرائم گوناگون برخورد کردند که 473 فقره از آن، به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی بوده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به توقیف 640 دستگاه خودرو به دلیل ارتکاب جرائم گوناگون خاطرنشان کرد: 305 دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/2307/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول