اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور/

صف‌آرایی نمایندگان فوتبال مازندران مقابل حریفان

خبرگزاری فارس: در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، نمایندگان مازندران مقابل حریفان به میدان می‌روند.

صف‌آرایی نمایندگان فوتبال مازندران مقابل حریفان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هفته بیست و چهارم این مسابقات که یکشنبه 11 فروردین از ساعت 16 با انجام 14 بازی همزمان برگزار می‌شود، سه نماینده مازندران در اهواز، دزفول و ساری به مصاف حریفان خود می‌روند.

در این هفته تیم فوتبال صنعت ساری و نوژن شهرداری نوشهر در یک بازی حساس مهمان حریفان و استقلال ساری نیز در یک بازی حیاتی‌تر که حکم بقا این تیم در لیگ را دارد میزبان حریف است.

تیم فوتبال صنعت ساری که از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور است در ورزشگاه نفت اهواز مهمان تیم نفت امیدیه است.

در صورت پیروزی تیم صنعت ساری مقابل نفت امیدیه در بازی خارج از خانه تا حدود زیادی صعود این تیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور مسجل خواهد شد.

تیم فوتبال صنعت ساری هم‌اکنون با 39 امتیاز در رده دوم جدول جای دارد و با تیم صدرنشین فولاد نوین اهواز دو امتیاز اختلاف دارد.

در دیگر بازی این هفته تیم نوژن شهرداری نوشهر در ورزشگاه شهید مجدیان مهمان شهرداری دزفول است.

تیم فوتبال نوژن شهرداری نوشهر نیز با 30 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و حضورش را برای فصل آینده لیگ دسته دوم فوتبال کشور حفظ کرد.

همچنین تیم فوتبال استقلال ساری در یک بازی که حکم مرگ و زندگی برای بقای این تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را دارد در استادیوم شهید متقی میزبان مس سونگون ورزقان تبریز است.

تیم فوتبال استقلال ساری هم‌اکنون با 28 امتیاز در رده دهم جدولی جای دارد و همچنان از مدعیان سقوط محسوب می‌شود.

پس از اینکه سقوط تیم فوتبال دریای محمودآباد به لیگ دسته سوم فوتبال کشور مسجل شد و این تیم در لیگ فقط هشت امتیاز کسب کرد در مقابل حریفان حاضر نمی‌شود.

انتهای پیام/86005/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول