اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست میراث کاشان خبر داد

برپایی نمایشگاه «کاشان‌شناسی» در باغ فین

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان از برپایی نمایشگاه کتاب«کاشان‌شناسی» در باغ فین این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه «کاشان‌شناسی» در باغ فین

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین یزدان‌مهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه که تا پایان تعطیلات نوروز برپا است بیش از 5 هزار جلد کتاب با بیش از 400 عنوان تاریخی، گردشگری و مذهبی به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: نمایشگاه کتاب کاشان‌شناسی، با موضوعات ضرب‌المثل‌های کاشانی، نامه، بزرگان، هنرمندان، خانه‌های تاریخی کاشان، ستارگان سیلک و تاریخ مختصر ایران در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گفته وی، در این نمایشگاه آثار مکتوب مفاخر کاشان، کتاب‌های نویسندگان و هنرمندان کاشان نظیر سهراب سپهری، فیض، کلیم، ملااحمد و ملامهدی نراقی و ملا حبیب‌الله شریف عرضه شده است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کاشان هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی هنرمندان و مفاخر کاشان، آثار و جاذبه‌های شهر و اطلاع‌رسانی دقیق و مکتوب به گردشگران و میهمانان نوروزی ذکر کرد.

یزدان‌مهر، همچنین از ارائه مجموعه عکس‌های آثار و جاذبه‌های تاریخی کاشان در لوح‌های فشرده در این نمایشگاه خبر داد.

وی متذکر شد: نمایشگاه کتاب‌شناسی با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی، کانون فرهنگی حضرت علی اصغر(ع) و کتابخانه کاشان‌شناسی آیت‌الله غروی در باغ فین دایر شده است. 

انتهای پیام/63009/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول