اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:

نمایشگاه کتاب تپه هگمتانه تا 13 فروردین برپاست

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در راستای بهره‌مندی مسافران و همشهریان از فضای فرهنگی، نمایشگاه کتاب تپه هگمتانه تا 13 فروردین برپاست.

نمایشگاه کتاب تپه هگمتانه تا 13 فروردین برپاست

خسرو بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به  برنامه‌های نوروزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی سه نمایش طنز خیابانی در سطح شهر اجرا شد که فضای با نشاطی را برای همشهریان ایجاد کرده بود.

وی گفت: اجرای تئاتر خیابانی در ورودی آرامگاه باباطاهر و آرامگاه بوعلی سینا از جمله این نمایش‌ها بود که این برنامه با توجه به ایام شهادت حضرت زهرا (س) تنها تا چهارم فروردین ماه اجرا شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: اجرای شعر و موسیقی در آرامگاه باباطاهر از جمله برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود که چهارم فروردین ماه به پایان رسید.

وی به برنامه‌هایی که همچنان در حال اجراست، اشاره کرد و افزود: اجرای برنامه نوروزخوانی در آرامگاه بوعلی سینا توسط مرشد چایانی از ابتدای نوروز آغاز و تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

بیات اضافه کرد: اهدای 3 هزار جلد کتاب در ورودی‌های اصلی شهر به مسافران از طریق چادرهای هلال احمر نیز از دیگر اقدامات فرهنگی است که در نوروز 92 مد نظر قرار گرفت.

وی به برپایی نمایشگاه کتاب اشاره کرد و اذعان داشت: در 13 روز ایام نوروز نمایشگاه کتاب در تپه باستانی هگمتانه برپاست و مسافران و همشهریان می‌توانند از این فضای فرهنگی بازدید و بهره‌مند شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان یادآور شد: طراحی، چاپ و نصب پیام نوروزی مقام معظم رهبری در سطح شهر از دیگر برنامه‌هایی است که همدان را در سال جدید مزین کرده است.

انتهای پیام/89003/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول