اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سه‌شنبه ‌شب

نمایشگاه استانی کتاب جنوب کرمان پایان یافت

خبرگزاری فارس: نخستین نمایشگاه استانی کتاب جنوب کرمان سه‌شنبه ‌شب در جیرفت به کار خود پایان داد.

نمایشگاه استانی کتاب جنوب کرمان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، نخستین نمایشگاه استانی کتاب جنوب کرمان که به مدت یک هفته با حضور 150 ناشر برگزار شد؛ سه‌شنبه شب به کار خود پایان داد.

حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در آیین اختتامیه این نمایشگاه در جیرفت اظهار داشت: طی دو سال که اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب مستقر شد، نتوانستیم نمایشگاه استانی کتاب را در جنوب کرمان برگزار کنیم، اما در سال جاری با حمایت مسئولان و همت این نهاد این نمایشگاه برگزار شد.

وی افزود: شاید نگاه ناشران در این نمایشگاه اقتصادی باشد، اما نگاه ما در برگزاری این نمایشگاه کتاب، فرهنگی بود، نمایشگاه هزینه‌های هنگفتی داشت، اما سعی بر این بود که کار فرهنگی انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: نمایشگاه کتاب در موقعیت خوبی برگزار نشد و چند بار تاریخ برگزاری تغییر یافت، اما آنچه در مباحث فرهنگی مدنظر بود، حاصل شد.

حسینی با بیان اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب، ایجاد و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی است، تصریح کرد: برای نخستین‌بار 150 ناشر با 22 هزار و 500 عنوان کتاب در این منطقه حضور داشتند.

حسینی یادآور شد: در این نمایشگاه 200 میلیون تومان بن کتاب میان مردم توزیع شد.

انتهای پیام/80002/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول