اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی سازمان کتابخانه‌ها آستان قدس رضوی:

برگزاری نمایشگاه هفت‌سین در کتابخانه مرکزی آستان قدس

خبرگزاری فارس:مدیرکل روابط عمومی سازمان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی گفت: نمایشگاه هفت‌سین فرنگی شامل قرآن و کتاب چاپی با موضوع سوره‌های قرآنی و ... از 25 اسفند تا پنج فروردین در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه هفت‌سین در کتابخانه مرکزی آستان قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی قیصری‌نیک ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی دارای گنجینه منحصر به فردی از علوم و معارف اسلامی است و سعی شده در راستای آشنایی با آن در آستانه سال نو بخشی در قالب نمایشگاه مفهومی در معرض نمایش عموم قرار گیرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه که به معرفی منابع فرهنگی و اسلامی اختصاص دارد از سلسله نمایشگاه‌هایی است که به مناسبت‌های مختلف منابع ارزشمند اسلامی و ایرانی را به جامعه علمی و کتاب‌خوان قشر جوان معرفی می‌کند.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه سعی شده از میان سوره‌های قرآن، سوره‌ای را که با حرف سین شروع می‌شود انتخاب و در معرض نمایش عموم قرار گیرد.

قیصری‌نیک خاطرنشان کرد: در بخش سخنان پیشوایان کتب ارزشمندی مانند آشنایی با سنت پیامبر و سیره اجتماعی و سیاسی امام صادق (ع)، سخنان کوتاه از پیشوایان دینی در معرض نمایش قرار گرفته است.

وی افزود: در بخش سیره معصومان و سیره رضوی کتاب‌های چاپی کم‌نظیری مانند سیره پیامبر اعظم، سیره و جوانی حضرت علی (ع)، سیره حسنی، سیره حسینی، سیره عملی اهل‌بیت (ع) به نمایش گذاشته شده است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی گفت: مجموعه‌ای از کتاب‌های خوب با موضوع سفر و آداب آن، سنت‌های حسنه نوروز و سرور و شادی در بخش‌های دیگری از این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

گفتنی است، نمایشگاه هفت سین فرنگی همه روزه از تاریخ 25 اسفندماه تا پنجم فروردین سال 92 از ساعت هشت تا 18 در محل تالار ورودی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی پذیرای عموم علاقه‌مندان به آثار فرهنگی و اسلامی است.

انتهای پیام/70004/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول