اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نجات غریق مازندران:

حقوق ناجیان غریق مازندران پرداخت نشده است

رئیس هیئت نجات غریق مازندران گفت: گلایه عدم دریافت حقوق ناجیان غریق را به گوش رئیس جمهور برسانید.

حقوق ناجیان غریق مازندران پرداخت نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین اسلامی با حضور در ستاد تسهیلات سفر استان مازندران با گلایه از عدم پرداخت حقوق ناجیان غریق در مازندارن گفت: 600 نفر از ناجیان غریق استان مازندران در تابستان گذشته حدود 8 هزار نفر را از سطح دریا نجات دادند.

وی با اشاره به افزایش تعداد گردشگران نوروزی از 14 میلیون به 29 میلیون نفر تصریح کرد: عدم حقوق ناجیان غریق گردشگران را با چالش جدی مواجه می‌کند.

رئیس هیئت نجات غریق استان مازندران در ادامه با اشاره به مبلغ حقوق ناجیان غریق مازندران که ماهانه 450 هزار تومان درنظر گرفته شد، تاکید کرد: ناجیان غریق به جای استقرار در سکو اگر دستفروشی کنند درآمد بیشتری دارند.

وی در ادامه با اعلام اینکه در حال حاضر خانواده‌های ناجیان غریق برای مطالبات با ما تماس می‌گیرند، تأکید کرد: در پاسخ به خانواده‌های ناجیان غریق جز شرمندگی پاسخی نداریم.

این مسئول ناجیان غریق خطاب به معاون میراث فرهنگی و گردشگری کشور تأکید کرد: لطفا صدای مرا به رئیس جمهور برسانید.

به گزارش خبرگزاری فارس، اخبار متعددی از عدم پرداخت حقوق ناجیان غریق در مازندران در سطح رسانه‌های استان مازندران انعکاس داده شد ولی تاکنون مبلغ تعیین شده برای این اقشار زحمت‌کش در طرح‌های دریایی مازندران تاکنون پرداخت نشد.

با توجه به نزدیک بودن طرح دریا عدم پرداخت حقوق ناجیان غریق ممکن است تبعات مناسبی برای گردشگران و مسافران در ایام تابستان نداشته باشد.

رئیس هیئت نجات غریق استان مازندران در چند روز گذشته از قول مساعد استاندار مازندران برای پرداخت حقوق ناجیان غریق در مازندران داد که تا امروز عملی نشد.

 انتهای پیام/86004/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول