اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا شب رخ می‌دهد

کاهش 5 درجه‌ای دمای هوا در سیستان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با ورود سامانه بارشی به استان و افزایش رگبار پراکنده باران و رعد و برق دمای هوا در منطقه سیستان سه تا پنج درجه کاهش می‌یابد.

کاهش 5 درجه‌ای دمای هوا در سیستان

مرتضی فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی به استان، از شب گذشته بارش باران در شهرهای جنوبی استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: طی روزهای آینده احتمال جاری شدن رواناب در معابر نیز وجود دارد.وزش باد شدید و گرد و خاک نیز در منطقه سیستان دور از انتظار نیست.

فرجی دریای عمان را مواج اعلام کرد و گفت: از امروز دریای عمان مواج خواهد بود و ارتفاع موج در دریای عمان به یک متر و نیم می‌رسد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بیشینه دمای امروز زاهدان به 25 تا 27 و کمینه دمای امشب به 13تا 15درجه خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت آینده نیز زهک با 10 درجه خنک‌ترین و راسک با 31 درجه گرم‌ترین شهرهای سیستان و بلوچستان بوده‌اند.

انتهای پیام/75005/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول