اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجن خبر داد

ثبت دومین موقوفه بزرگ کشور در بروجن

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجن از ثبت دومین موقوفه بزرگ کشور در شهرستان بروجن خبر داد.

ثبت دومین موقوفه بزرگ کشور در بروجن

حجت‌الاسلام محسن غلامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با تبریک سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار داشت: در شهرستان بروجن 13 بقعه متبرکه وجود دارد که همه ساله در مناسبت‌های مختلف خیل عظیمی از مشتاقان را به این شهرستان می‌کشاند.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته در ایام تعطیلات نوروز، طرح آرامش بهاری و خیمه معرفت در امامزاده حمزه علی بلداجی اجرا می‌شود.

غلامیان از ثبت دومین موقوفه بزرگ کشور در شهرستان بروجن خبر داد و گفت: اولین موقوفه ربع رشیدی در تبریز قرار دارد و دومین موقوفه بزرگ از نظر مساحت با نام موقوفه حاج سلیمان سلمان‌پور در بروجن واقع شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجن با اشاره به مساحت این موقوفه، افزود: مساحت این موقوفه 2 میلیون و 740 متر مربع است که شامل اماکنی از جمله دانشگاه پیام نور مرکز بروجن، 12 باب مغازه، 13 باب مدرسه، دادگستری شهرستان و دو باب مسجد است.

وی با ابراز تأسف از گمنامی این خیر انسان‌دوست، یادآور شد: تاکنون هیچ مکان، پارک یا حتی خیابانی از شهر به نام ایشان نامگذاری نشده است.

غلامیان در پایان متذکر شد: با توجه به مذاکراتی که با شهرداری بروجن انجام گرفته، پارک جنگلی این شهر با 500 هزار متر مربع مساحت برای نامگذاری به نام این خیر بزرگ درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/68006/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول