اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی - 115

دهنوی: مسافران در 25 روستای بخش مرکزی آزادشهر اسکان می‌یابند

رئیس ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی آزادشهر با بیان اینکه بخش مرکزی این شهرستان دارای 25 روستا است، گفت: کمیته گردشگری روستایی این بخش، اماکن لازم برای اسکان مسافران را تعیین کرد.

دهنوی: مسافران در 25 روستای بخش مرکزی آزادشهر اسکان می‌یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدفاضل دهنوی در حاشیه بازدید مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری و مسئول کمیته گردشگری روستایی ستاد سفرهای نوروزی استان گلستان از کمپ ثابت گردشگری روستایی بخش مرکزی آزادشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: این اماکن شامل 12 مسجد، 9 مدرسه و دو منزل مسکونی هستند.

وی افزود: این کار به منظور رفاه حال مسافران نوروزی، افزایش تعداد مسافران و افزایش ضریب ماندگاری آنها صورت می‌گیرد.

فرماندار شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: بخش مرکزی این شهرستان 25 روستا دارد که هشت روستا در مسیر تردد مسافران و یا در مسیر جاذبه‌های گردشگری قرار دارند.

دهنوی تصریح کرد: 23 مکان فوق برای اسکان مسافران نوروزی در روستاهای بخش مرکزی آزادشهر قرار دارند.  

به گفته وی، پنج دستگاه خودروی حمل زباله دهیاری‌های بخش مرکزی آزادشهر نیز در حالت آماده‌باش به سر می‌برد که دو دستگاه به صورت سیار و به همراه مکانیک در جاده‌های بخش مرکزی این شهرستان تردد می‌کنند.

خودروهای دهیاری‌ها به همراه مکانیک سیار به خودروهای دچار نقص فنی خدمات ارائه می‌دهند

رئیس ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی شهرستان آزادشهر گفت: این خودروها به آن دسته از مسافران در راه مانده که خودروهای آنها دچار نقص فنی شده باشد، کمک می‌کنند.

دهنوی افزود: به منظور آگاهی مسافران نوروزی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان آزادشهر، بروشورهای اطلاع‌رسانی بین آنها توزیع و حتی بنرهایی نیز در مسیر تردد آنها نصب شده است.

وی با بیان اینکه آزادشهر دو کمپ ثابت گردشگری روستایی دارد، عنوان کرد: دومین کمپ متعلق به بخش «چشمه‌ساران» در روستای «خوش‌ییلاق» مستقر است.

فرماندار شهرستان آزادشهر ادامه داد: کمیته‌های گردشگری روستایی در تمامی روستاهای این شهرستان با هماهنگی و حمایت دفتر امور روستایی استانداری گلستان، فرمانداری و بخشداری‌های مرکزی و چشمه‌ساران تشکیل شده‌اند.

دهنوی اضافه کرد: ریاست این کمیته‌ها در بخش بر عهده بخشدار و در روستاها بر عهده دهیاران است.

لازم به ذکر است؛ در بازدید حسن نوروزی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری و مسئول کمیته گردشگری روستایی ستاد سفرهای نوروزی استان گلستان از کمپ رقابت گردشگری روستایی بخش مرکزی آزادشهر، تعدادی از دهیاران این بخش نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/83003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول