اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا

پنجمین دوره مسابقات اسکی آلپاین گروه سنی خردسال در دیزین برگزار می‌شود

مسئول برگزاری پنجمین دوره مسابقات اسکی آلپاین از برگزاری پنجمین دوره مسابقات اسکی آلپاین گروه سنی خردسال در پیست بین‌المللی دیزین از فردا خبر داد.

پنجمین دوره مسابقات اسکی آلپاین گروه سنی خردسال در دیزین برگزار می‌شود

قربانعلی سولقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: این مسابقه به مناسبت گرامیداشت مربی اسکی و معلم البرزی زنده‌یاد سیدطالب صید فردا در پیست بین‌المللی دیزین برگزار می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری نخستین جشنواره اسکی آلپاین ویژه کودکان در دیزین اشاره کرد و گفت: این جشنواره با هدف شناسایی استعدادهای این رشته ورزشی از امروز آغاز شده است.

این مسئول ادامه داد: تشویق کودکان به فعالیت‌های ورزشی و کشف استعدادهای آنان در رشته‌های مختلف ورزشی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید از سوی والدین و مسئولان ورزشی انجام شود.

وی رشته اسکی را ورزشی شاد و مفرح عنوان کرد و افزود: این رشته ورزشی علاقمندان بسیاری دارد اما باید استعداد نیز در آن وجود داشته باشد تا بتوان در این رشته ورزشی به پیشرفت رسید.

سولقانی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در جذب بیشتر کودکان در این رشته ورزشی گام برداریم امکانات رفاهی وی‍ژه‌ای را برای آنان و خانواده‌ها در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره به مدت دو روز در پیست بین‌المللی دیزین برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: این جشنواره با حضور حدود 100 کودک دختر و پسر اسکی‌باز به همراه خانواده‌های آنان ادامه دارد.

انتهای پیام/2302/ت10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول