اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

همه بخش‌ها در تحقق شعار حماسی و جهادی امسال شرکت کنند

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری امسال گفت: همه بخش‌ها باید در این فرایند جهادی و حماسی شرکت داشته باشند.

همه بخش‌ها در تحقق شعار حماسی و جهادی امسال شرکت کنند

سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: شعار امسال در مواجهه اقتصادی و سیاسی با جهان استکبار انتخاب و برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در سال 92 کشور ما با رویدادهای داخلی و همچنین خارجی مختلفی مواجه است، افزود: همه بخش‌ها باید در این فرایند جهادی و حماسی شرکت داشته باشند.

دبیر کمیسیون انرژی مجلس و نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید امروز با استفاده درست از ابزارها و اقدامات هدفمند و صحیح گام‌های مثبتی برداشت.

وی خاطرنشان کرد: نظام برنامه‌ریزی کشور باید با درک صحیح و همچنین مدیریت درست و هزینه‌کرد و ایجاد شرایط مناسب برای فعالیت تولیدی تلاش کند.

دهدشتی با اشاره به فشارهای اقتصادی وارد شده بر کشورمان تصریح کرد: طبیعتا راه مقابله با این فشارها هم اقتصاد است که با تعامل و حماسه همه جانبه اقشار و بخش‌های مختلف می‌توان در به سرانجام رساندن شعار امسال و هموار کردن مسیر زندگی مردم گام برداشت.

وی در پایان گفت: اکنون وظیفه داریم با این افق روشن ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری، خط سیر نظام و انقلاب را پررنگ‌تر کنیم تا این حرکت‌های برخاسته از انقلاب اسلامی به نتیجه مطلوب برسد.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول