اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر رسانه‌ای سابق باشگاه نفت آبادان:

بیش از 3 ماه دنبال آی.دی کارت بودم/ پیش از این 2 بار استعفا داده بودم

مدیر رسانه‌ای سابق باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: از چهار ماه حضورم در باشگاه نفت آبادان بیش از سه ماه دنبال آی.دی کارت بودم.

بیش از 3 ماه دنبال آی.دی کارت بودم/ پیش از این 2 بار استعفا داده بودم

امین جوکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان در خصوص دلیل استعفا از سمت خود اظهار کرد: پیش از این دو بار دیگر نیز من از سمت خود استعفا داده بودم  که با وساطت مدیرعامل باشگاه بازگشتم ما این بار دیگر قصدی برای بازگشت ندارم.

وی افزود: روز گذشته در تمرین تیم نفت حضور یافتم و با سعید سلامات، سرمربی جدید تیم روبوسی کردم تا شائبه‌ای در خصوص ارتباط استعفایم با حضور سلامات ایجاد نشود.

مدیر رسانه‌ای سابق باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: با وجود اینکه دو ماه از قراردادم با باشگاه باقی مانده بود و استعفایم به لحاظ مالی باعث متضرر شدنم می‌شد اما به این نتیجه رسیدم که با این وضعیت نمی‌توانم کاری برای باشگاه انجام دهم.

جوکار تصریح کرد: من از چهار ماه حضورم در باشگاه نفت بیش از سه ماه را به دنبال دریافت آی. دی کارت بودم و این در حالی است که عده‌‌ای می‌گفتند، برخی‌ها نمی‌گذارند آی دی کارتم صادر شود.

وی اضافه کرد:  البته امیدوارم این قضیه صحت نداشته باشد اما از خدا می‌خواهم استرس و حاشیه‌ای که عده‌ای در این مدت برای من و خانواده‌ام ایجاد کردند به خود آنها بازگردد.

مدیر رسانه‌ای سابق باشگاه صنعت نفت آبادان خاطرنشان‌ کرد: هر چند در مدت حضورم در باشگاه نه در ارنج تیم نقش داشتم و نه در بازی با این وجود از مردم آبادان عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم برخی‌ها که عامل اصلی وضعیت کنونی تیم فوتبال نفت آبادان هستند نیز به خود بیایند و از مردم عذرخواهی کنند.

جوکار افزود: با وجود اینکه مدیرعامل باشگاه حمایت همه‌جانبه‌‌ای را در این مدت از من انجام داده است اما وقتی نمی‌توانم کاری برای باشگاه انجام دهم بهتر است که نباشم.

وی گفت: نه فقط من بلکه هر شخصی که نمی‌تواند برای باشگاه کاری کند باید خداحافظی کند.

مدیر رسانه‌ای سابق باشگاه صنعت نفت آبادان در پایان با تقدیر از حمایت‌های مدیرعامل این باشگاه تصریح کرد: تصمیم خود را گرفته و قصد بازگشت ندارم.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول