اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در گفتگو با فارس:

جنوب تا شمال را با امید برد سفر می‌کنیم/ یکدلی در نفت آبادان موج می‌زند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: مقابل داماش گیلان به دنبال پیروزی هستیم تا ضمن تضمین امیدواری برای بقا در لیگ برتر با قدرت فراوان در بازی‌های آینده به میدان برویم.

جنوب تا شمال را با امید برد سفر می‌کنیم/ یکدلی در نفت آبادان موج می‌زند

ناصر گودرزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان در خصوص آمادگی تیم صنعت نفت برای بازی مقابل داماش اظهار کرد: در این دیدار قطعا برای برد به میدان می‌رویم و به کمتر از سه امتیاز رضایت نخواهیم داد.

وی ادامه داد: با توجه برد خوبی که در هفته گذشته در مقابل فولاد خوزستان به دست آوردیم، مجموعه تیم از روحیه بسیار خوبی برخوردار است و برای پیروزی در بازی روز جمعه هم قسم و یکدل شدند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اضافه کرد: مقابل داماش گیلان به دنبال پیروزی هستیم تا ضمن تضمین امیدواری برای بقا در لیگ برتر با قدرت فراوان در بازی‌های آینده به میدان برویم.

وی تصریح کرد: قطعا برای این دیدار نیز پاداشی را برای بازیکنان در نظر گرفتیم تا در صورت پیروزی در برابر داماش گیلان به بازیکنان داده شود.

گودرزی در پایان به خبرنگار فارس گفت: بازیکنان مصمم هستند تا در بازی‌های آینده با قدرت تمام پا به میدان گذاشته و برای کسب پیروزی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول