اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 8 روز گذشته

27 نفر در تصادفات استان فارس جان باختند

فرمانده پلیس‌راه‌ فارس گفت: با وجود کاهش چشمگیر تصادفات منجر به فوت، 27 فوتی در تصادفات هشت روز گذشته در محورهای مواصلاتی فارس به ثبت رسید.

27 نفر در تصادفات استان فارس جان باختند

احمد احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: مسافران و رانندگان از سرعت بالا بپرهیزند و با بستن کمربندی ایمنی و رعایت فاصله قانونی با وسیله نقلیه جلوی خود به کاهش حوادث کمک کنند.

وی افزود: اکثر محورهای استان فارس دو طرفه و رفت و آمد در آن‌ها رخ به رخ است بنابراین نباید به‌هیچ عنوان سبقت غیر مجاز در پیچ‌ها و محدوده تونل‌ها صورت گیرد.

احمدی تصریح کرد: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان فارس باز است.

وی ادامه داد: بررسی‌های به عمل آمده از وضعیت ترافیکی فارس نشان می‌دهد که هیچ‌گونه مشکل ترافیکی و انسداد راه در هیچ‌یک از جاده‌های سطح این استان وجود ندارد.

احمدی خاطرنشان کرد: محور شیراز - اصفهان، شیراز - کازرون، شیراز - فیروزآباد و شیراز به سمت فسا از محورهای پر تردد محسوب شده و در روز دوم و سوم نوروز از ترافیک سنگینی برخوردار بوده‌اند.

وی ابراز داشت: مردم برای اطلاع از وضعیت ترافیکی محورها می‌توانند با شماره تلفن‌های 2186105 تا شش تماس بگیرند.

به گزارش فارس، منوچهر جهانیان معاون گردشگری، استان‌های خراسان رضوی، فارس، مازندران، قم و اصفهان را پرترددترین استان‌ها از 28 اسفند ماه سال گذشته تا اول فروردین ماه جاری اعلام کرده بود و سردار اسکندر مومنی رئیس پلیس راهور نیز با اعلام اینکه اصفهان رکورددار بیشترین تصادفات در کشور بوده است، محورهای منتهی به شمال کشور، اصفهان، شیراز و مشهد را پرحجم‌ترین محورها اعلام کرد.

انتهای پیام/2448/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول