اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مسئول اسکان ستاد تسهیلات سفر قزوین:

7100 مسافر نوروزی در مدارس قزوین اسکان یافتند

مسئول اسکان ستاد تسهیلات سفر استان قزوین گفت: در ستاد اسکان آموزش و پرورش تا روز گذشته 7 هزار و 100 نفر در مدارس این استان اسکان داده شده‌اند.

7100 مسافر نوروزی در مدارس قزوین اسکان یافتند

جعفر حبیبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در نوروز امسال 16 پایگاه و ستاد اسکان آموزش و پرورش در سراسر استان قزوین در حال خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: 703 کلاس مهیای پذیرایی از مسافران نوروزی در استان قزوین هستند که این تعداد نسبت به سال گذشته با رشد 10 درصدی همراه بوده است.

این مسئول تصریح کرد: در نوروز 92، هفت هتل با 289 تخت در استان قزوین برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی مهیا شده است.

مسئول اسکان ستاد تسهیلات استان قزوین ادامه داد: همچنین 15 مهمان‌پذیر با 518 تخت آمادگی پذیرش مسافران نوروزی در استان قزوین را دارند.

حبیبی خاطرنشان کرد: در دور نخست سفرهای نوروزی با توجه به اوج پذیرش و حضور مسافران نوروزی در استان قزوین، هیچ مسافری در خصوص اسکان پاسخ منفی دریافت نکرده است.

این مسئول یادآور شد: در ستاد اسکان آموزش و پرورش نیز تا روز گذشته هفت هزار و 100 نفر در مدارس این استان اسکان داده شده‌اند که با توجه به مدت مشابه سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

حبیبی تأکید کرد: در اسکان آموزش و پرورش در استان قزوین، 64 کلاس ویژه، 328 کلاس نوع الف، 176 کلاس نوع ‌ب و 135 کلاس نوع‌ ج در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: البته استفاده از کلاس‌های ویژه و نوع الف در اولویت است و تنها از تعداد اندکی از کلاس‌های نوع‌ ب برای مسافران نوروزی استفاده شده است.

مسئول اسکان ستاد تسهیلات سفر استان قزوین تصریح کرد: در نوروز امسال با تدابیر اندیشیده شده مسافرانی که قزوین را به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند، افزایش یافته و خدمات‌رسانی به مسافران نیز رشد قابل توجهی داشته است.

وی بیان داشت: پیش از آغاز سفرهای نوروزی با همه سرایداران و خدمتکاران مدارس نیز جلساتی برگزار شد تا نحوه برخورد با مسافران نوروزی که شاید در ساعات نیمه شب نیز برای اسکان مراجعه می‌کنند، با احترام و در شأن این عزیزان باشد.

انتهای پیام/2667/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول