اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خبر داد

مسمومیت 21 مسافر با گاز مونوکسید کربن در کمپ مسافران نوروزی اصفهان

مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: برودت هوا مسافران را مجبور به استفاده از وسایل گرمایشی در داخل چادرها کرده بود که در پی آن 21 نفر با گاز مونو کسید کربن مسموم شدند.

مسمومیت 21 مسافر با گاز مونوکسید کربن در کمپ مسافران نوروزی اصفهان

غفور راستین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در مدت چهار روز نخست نوروز اظهار کرد: در پی بروز کاهش دما و برودت هوای سرد اصفهان در دو شب گذشته شاهد حوادثی از جمله مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن بودیم.

وی افزود: در مجموعه باغ فدک که محل اسکان مسافران نوروزی و چادر خوابی است، 21 مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن گزارش شد.

مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: فوتی با گاز مونوکسیدکربن در بین مسافران نوروزی تاکنون نداشته‌ایم و این افراد به‌صورت سرپایی درمان شدند.

وی با بیان اینکه از طریق اکسیژن درمانی و نیز سرم‌درمانی این افراد درمان شدند، ادامه داد: یک پایگاه اورژانس در باغ فدک تا پایان نوروز برای امداد رسانی به مسافران نوروزی مستقر است.

راستین گفت: برودت هوای سرد مسافران را مجبور به استفاده از وسایل گرمایشی از جمله پیک‌ نیک در چادرها کرده بود که همین امر عامل مسمومیت این افراد شد.

وی همچنین از مسمومیت دیگر با گاز مونوکسیدکربن در محله باسکول زینبیه اصفهان خبر داد و بیان کرد: در اثر مسمومیت با گاز دی‌اکسیدکربن نیز چهار نفر مسموم و روانه بیمارستان شدند.

انتهای پیام/63012/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول