اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روند افزایشی مسمومیت‌ها در سنندج

آمار فوتی‌های مسمومیت به 4 نفر رسید

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان از فوت یکی دیگر از افراد مسموم به مصرف مشروبات الکلی در سنندج خبر داد.

آمار فوتی‌های مسمومیت به 4 نفر رسید

سیدمحی‌الدین سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از شامگاه شنبه هفته جاری تاکنون 42 نفر به دلیل مسمومیت به بیمارستان توحید مراجعه کرده‌اند که 4 نفر از آنان فوت شده‌اند.

به گفته مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان، 4 نفر دیگر از این افراد در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان توحید تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: مابقی افراد هم در بیمارستان بستری هستند و روند درمان را طی می‌کنند.

میانگین سنی این افراد 30 سال است و ظاهرا شب جمعه مشروبات الکلی آلوده به موادی مسموم کننده مصرف کرده‌اند که هنوز ترکیبات عامل مسمومیت مشخص نشده است.

به گزارش فارس؛ هرچند که هشدارهایی در مورد خودداری از مصرف مشروبات الکلی از تریبون‌های نماز جمعه، برنامه‌های روشنگری در خصوص اقدامات دشمنان و یا سخنرانی متولیان امور اجتماعی داده می‌شود اما هستند کسانی که گوششان به این صحبت‌ها بدهکار نیست و از مصرف مشروبات الکلی دست نمی‌کشند.

این افراد با وجود اطلاع و آگاهی از عواقب و پیامدهای مصرف مشروبات الکلی، اما همچنان این قضیه را دنبال می‌کنند و از چنین مواردی درس نمی‌گیرند.

لازم است تا دستگاه‌های انتظامی، قضایی و سایر متولیان مبارزه با قاچاق مشروبات الکلی جرایم سنگین‌تری را برای فروشندگان و مصرف‌کنندگان آن اعمال کنند تا بلکه زمینه‌ای برای کاهش گرایش مردم به ویژه جوانان به سمت استفاده از مشروبات الکلی باشد.

خبرهای تکمیلی متعاقبا ارسال می‌گردد.

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول