اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/اختصاصی فارس/

مسمومیت 14 نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در سنندج/3 نفر تاکنون فوت کردند

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: مصرف مشروبات الکلی 14 نفر را راهی بیمارستان توحید سنندج کرد که تاکنون منجر به مرگ سه نفر از آنان شده است.

مسمومیت 14 نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در سنندج/3 نفر تاکنون فوت کردند

سیدمحی‌الدین سجادی لحظاتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: شب گذشته 14 نفر که به دلیل مصرف الکل دچار مسمومیت شده بودند به بیمارستان توحید سنندج مراجعه کردند که متاسفانه تاکنون 3 نفر از آنان فوت شده‌اند.

به گفته مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان، سه نفر دیگر از این افراد حال مساعدی ندارند و اکنون در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان توحید تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: 8 نفر باقی‌مانده نیز در بیمارستان بستری بوده و هنوز تحت درمان هستند.

مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: هر چند پزشکان این بیمارستان تمامی تلاش خود را برای درمان این افراد به کار بسته‌اند اما مسمویت طوری است که تلاش پزشکان در درمان آن سه نفر را بی‌اثر کرد.

سجادی یادآور شد: ظاهرا این افراد که میانگین سنی آنان 30 سال است، شب جمعه الکل را مصرف کرده بودند اما دیشب به بیمارستان مراجعه کردند.

وی در پایان گفت: نتیجه آزمایش‌ها مشخص می‌کند که داخل الکل چه موادی وجود داشته که منجر به مسمومیت شدید این افراد شده است.

انتهای پیام/79002/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول