اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر:

اورژانس 115 در ایام نوروز شبانه‌روزی فعال است

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر گفت: اورژانس 115 در ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مردم استان و مهمانان نوروزی است.

اورژانس 115 در ایام نوروز شبانه‌روزی فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، عبدالرحیم دادجو گفت: این مرکز از 25 اسفندماه تا 15 فروردین سال جدید با 47  پایگاه اورژانس در سطح استان آماده خدمت‌رسانی است.

دادجو افزود: در این ایام 31 پایگاه اورژانس جاده‌ای، 11 پایگاه شهری و پنج پایگاه سلامت نوروزی در سطح استان فعال خواهند بود.

وی با اشاره به تجهیزات به کار گرفته شده در طرح نوروزی اورژانس گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، 40 دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر، یک آمبولانس ICU ویژه، 10 آمبولانس ICU معمولی و دو دستگاه موتور آمبولانس به صورت شبانه‌روزی در ناوگان اورژانس استان به ارایه خدمت می‌پردازند.

دادجو افزود: میانگین حضور تکنسین‌های اورژانس بر بالین مصدومان در شهر 4.7 دقیقه و در جاده‌ها 6.7 دقیقه است.

دادجو یادآور شد: در سال 91 شش هزار و 721 مأموریت توسط اورژانس 115 انجام شده که از این تعداد چهار هزار و 269 مأموریت، غیرتصادفی و دوهزار و 457 مأموریت، تصادفی بوده است.

وی به هم‌استانی‌ها توصیه کرد: گرچه اورژانس 115 همواره در کنار آنان است اما ضروری است بیش از پیش به سلامتی خود و خانواده اهمیت دهند، توصیه‌های ایمنی در جاده‌ها را رعایت کنند و در مهمانی‌ها اعتدال در مصرف شیرینی و تنقلات را مدنظر قرار دهند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر از مردم و میهمانان نوروزی خواست تا در هنگام بروز حوادث بلافاصله با 115 تماس بگیرند و با ارایه آدرس دقیق محل حادثه با مأموران اورژانس همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/66007/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول