اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه هویزه صورت گرفت

بازدید سردار نقدی از نمایشگاه یادگار مدینه

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین از نمایشگاه یادگار مدینه که به همت سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین در هویزه برپا شده است، بازدید کرد.

بازدید سردار نقدی از نمایشگاه یادگار مدینه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، در این دیدار که روز گذشته و با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان صورت گرفت، سردار نقدی از نمایشگاه یادگار مدینه ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) قزوین بازدید کرد.

وی در این دیدار با تقدیر از ناحیه امام سجاد (ع) اظهار کرد: برگزاری نمایشگاهی به این وسعت در منطقه هویزه و برای کاروان‌های راهیان نور کار ارزشمندی است که باید مورد تقدیر قرار گیرد.

نقدی با اشاره به نقش برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها در هدایت‌گری نسل امروز افزود: مطمئناً برگزاری نمایشگاه یادگار مدینه نقش بزرگی در هدایت‌گری نسل امروز خواهد داشت.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پایان افزود: کاروان‌های راهیان نور نقش سازنده‌ای در تربیت نسل امروز دارند و برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی در مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس مطمئناً بر ارزش این معنویت می‌افزاید.

نمایشگاه یادگار مدینه از 23 اسفند ماه در منطقه هویزه خوزستان افتتاح شده و تا 12 فروردین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2667/ح/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول