اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری میراث فرهنگی قزوین اعلام کرد

اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در قزوین

معاون گردشگری میراث فرهنگی،‌ صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین گفت: هم‌زمان با ایام نوروز طرح نوروزی آرامش بهاری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان قزوین در حال برگزاری است.

اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین، نادر محمدی گفت: گردشگری مذهبی یکی از انواع گردشگری است و در ایران نیز با توجه به وجود امامزادگان و بقاع متبرکه فراوانی که وجود دارد، می‌توان از این ظرفیت در راستای جذب توریسم و اجرای برنامه‌های فرهنگی بهره‌ برد و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در ایام تعطیلات از فضای معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه با عنوان طرح نوروزی آرامش بهاری در استان برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروزی، ارتقای سطح فکری ـ فرهنگی زائران و مسافران نوروزی، احیای تبلیغ و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی به هموطنان در ایام نوروز باستانی و خدمت‌رسانی مطلوب و ایجاد رضایت و علاقه‌مندی برای زائران بقاع و اماکن متبرکه عنوان کرد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی،‌ صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین تصریح کرد: برگزاری مراسم ویژه تحویل سال نو در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه، پخش پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی، عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهدا و تهیه هفت‌سین قرآنی و معنوی در این اماکن متبرکه از برنامه تحویل سال نو در این طرح بود که توسط همکاران اداره کل اوقاف و امور خیریه اجرا شد.

انتهای پیام/2667/م/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول