اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسر یک شهید:

مسئولان در عرصه‌های مختلف حدود الهی را رعایت کنند

همسر شهید نوروزی با اشاره به اینکه جاری بودن احکام الهی کشور را بیمه می‌کند، گفت: مسئولان در عرصه‌های مختلف مسئولیتی تلاش کنند در راستای پیشرفت و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حدود الهی را رعایت کنند.

مسئولان در عرصه‌های مختلف حدود الهی را رعایت کنند

اعظم سوری در حاشیه دیدار مسئولان استانی و شهرستانی از خانواده شهدای فروردین ماه تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه شهید مجتبی نوروزی معلم مقطع راهنمایی بودند، اظهار داشت: شهید با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به عنوان بسیجی به جبهه‌های جنگ اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه شهید در این برهه از زمان دفاع از اسلام و کیان را اولویت بر هر چیز دیگر دانستند، گفت: همسرم پشتیبانی از ولایت فقیه را یک امر واجب برمی‌شمرد و برای انجام وظیفه خود به فرمان رهبری لبیک گفت و سرانجام در منطقه دهلران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همسر شهید نوروزی یکی از خصیصه‌های اصلی شهید نوروزی و دیگر همرزمانش را تقواپیشگی عنوان کرد و تصریح کرد: اگر نوجوانان و جوانان ما همانند رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اولویت زندگی فردی و اجتماعی خود را ایمان، توکل به خدا و توسل به اهل بیت قرار دهند از همه آسیب‌ها ایمن خواهند بود.

وی با تأکید بر زنده ماندن راه شهدا، بیان کرد: بی‌تردید خون شهدا و رهبری‌های عالمانه امام خمینی(ره) سبب ذلت استکبار جهانی و به زانو در آوردن ابرقدرتی که همه جهان از آن حساب می‌بردند، شده است.

سوری افزود: در عصر حاضر احیای مسیر و اهداف شهدا یک امر واجب در هدایت جوانان امروز انقلاب است پس می‌طلبد با نگاهی درست و ارائه راهکارهای متناسب با زمان و شرایط روحی این قشر که مدیران آینده مملکت هستند برای نهادینه شدن این مهم ورود پیدا کرد.

وی ادامه داد: این مسیر الهی که منجر به جاودانگی نام و خاطره شهدای ایران در هشت سال دفاع مقدس شد باید در سنین پایه در وجود نسل‌های انقلاب شکل بگیرد.

همسر شهید نوروزی قدردانی از خون‏های پاک و از خودگذشتگی شهدا را وظیفه همه دانست و گفت: شکر این نعمت جز اطاعت مطلق از فرامین مقام عظمای ولایت نیست.

وی در پایان با اشاره به اینکه جاری بودن احکام الهی کشور را از هر گونه تهدید بیمه می‌کند، تصریح کرد: مسئولان در عرصه‌های مختلف مسئولیتی تلاش کنند در راستای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی حدود الهی را رعایت کنند چراکه این مهم یکی از عناصر کلیدی در اقتدار ایران اسلامی در سراسر کره خاکی به عنوان یک الگوی برتر برای آزادی‌خواهان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/89010/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول