اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سربیشه:

مردم مراقب توطئه‌های سیاسی و اقتصادی دشمنان باشند

امام جمعه سربیشه گفت: دشمنان در دو موضوع سیاسی و اقتصادی وارد شده‌اند اما مردم با همدلی و گوش دادن به سخنان رهبری تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

مردم مراقب توطئه‌های سیاسی و اقتصادی دشمنان باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند حجت‌الاسلام محسن محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه یکی از شاهدان روز قیامت زمان است، اظهار کرد: سال‌ها و روزها یکی پس از دیگری می‌گذرد و این عمر انسان‌ها است که باید به آن توجه شود.

وی ادامه داد: یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند عمر انسان‌ها است که باید انسان‌ها از این عمر به شایستگی و به نحو احسن استفاده کنند.

امام جمعه سربیشه به روایتی از پیامبر(ص) اشاره کرد و افزود: پیامبر فرمودند نسبت به عمر خود بخیل باشید و باید مردم به این نکته مهم توجه بسیار داشته باشند.

محمدی ضمن تبریک ایام نوروزی به همه مردم گفت: در دید و بازدیدها سعی شود که غیبت نکنید و صله ارحام را به نحو احسن انجام دهید و دیدن اقوام و دوستان بسیار کار پسندیده‌ای است.

وی نوروز را فرصت مناسب برای تفکر کردن دانست و تصریح کرد: از فرصت‌هایی که در زندگی پیش می‌آید به نحو احسن استفاده کنید و همیشه در این فرصت‌ها رضای خداوند را مد نظر قرار دهید.

امام جمعه سربیشه به پیام مقام معظم رهبری در نخستین روز عید اشاره کرد و گفت: پیام رهبری در روز نخست سال بسیار ارزشمند بوده و باید همه مردم و مسئولان این پیام را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

محمدی ادامه داد: حماسه به طور کلی دلیری و داشتن توانایی جسمی و ذهنی در رویارویی با تهدیدها است که باید امسال که به نام حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی نامگذاری شده است این روحیه بیشتر تقویت شود.

وی به توطئه‌های دشمنان در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: دشمنان در دو موضوع سیاسی و اقتصادی وارد شده‌اند اما مردم با همدلی و گوش دادن به سخنان رهبری تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

محمدی پنج فروردین شهادت حضرت زهرا(س) را یکی از مناسبت‌های این هفته دانست و گفت: حضرت زهرا (س) الگو و اسوه همه انسان‌ها است که مردم نسبت به عزاداری دهه فاطمیه توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/69005/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول