اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال‌احمر استان اردبیل خبر داد

فعالیت 650 امدادگر و داوطلب در ایام نوروز

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: 650 امدادگر و داوطلب در نوروز 92 در خدمت مسافران نوروزی هستند.

فعالیت 650 امدادگر و داوطلب در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی بعد از ظهر امروز در بازدید از پایگاه‌های استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان خلخال اظهار داشت: امسال 650 امدادگر و داوطلب در خدمت مسافران نوروزی استان اردبیل هستند.

وی از فعالیت چهار پایگاه نوروزی در شهرستان خلخال خبر داد و تصریح کرد: این پایگاه‌ها به ترتیب در خروجی، ورودی شهر خلخال، محور خلخال ـ هشتجین و محور خلخال ـ اسالم و کوثر مستقر هستند و امکانات آمبولانس و ست خودروی نجات نیز در اختیار این پایگاه‌ها است.

غیبی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سطح استان و شهرستان‌ها در نوروز امسال بیش از 20 پایگاه راهنمای مسافران نوروزی، 20 خیمه نماز و 20 پایگاه بین شهری در سطح استان و شهرستان استقرار یافته و 650 داوطلب و امدادگر در خدمت مسافران نوروزی استان می‌باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان در مورد امکانات خودرویی در ایام نوروزی نیز اضافه کرد: امسال 10 دستگاه خودروی ست نجات و 20 دستگاه آمبولانس در مواقع اضطراری در کنار این پایگاه‌ها و در خدمت مسافران در کلیه محورهای استان هستند.

وی بیان کرد: امسال تجربه جمعیت هلال‌احمر در سفرهای نوروزی بیشتر از سال‌های گذشته و با هدف مناسب‌سازی و ارتقای خدمات بوده که امکان خدمات‌رسانی بیشتری را برای مسافران نوروز خواهد داشت که تا 15 فروردین ماه ادامه داشته و در پایگاه‌های نوروزی، نقشه‌های راهنمای شهرهای استان، مناطق گردشگری، مسافت و راه‌های ارتباطی، مراکز اقامتی و رفاهی بین مسافران در حال توزیع است.

غیبی همچنین در پایگاه امداد نجات گردنه الماس در محور خلخال به اسالم نیز حضور یافته و از امدادگران مستقر در این پایگاه تقدیر کرد.

انتهای پیام/62008/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول