اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

عیدی دولت به طبسی‌ها/ فرماندار طبس معاون استاندار خراسان جنوبی شد

فرماندار طبس با صدور پیامی آغاز سال جدید و ارتقاء فرمانداری طبس به‌ عنوان معاونت استانداری خراسان جنوبی و فرمانداری ویژه را تبریک گفت.

عیدی دولت به طبسی‌ها/ فرماندار طبس معاون استاندار خراسان جنوبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، شهرستان طبس اواسط اسفندماه سال 1391 از استان یزد جدا و به خراسان جنوبی ملحق شد.

فرماندار طبس با صدور پیامی ضمن تبریک ارتقاء فرمانداری طبس و سال نو گفت: ارتقاء فرمانداری طبس به‌عنوان معاونت استانداری و فرمانداری ویژه می‌تواند با همدلی و همراهی مردم و مسئولان، دستاوردهای فراوانی را در مسیر پیشرفت بیش از پیش شهرستان به ‌دنبال داشته باشد.

گلشن طبس به نقل از احمد طالبیان‌مقدم معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس نوشت: نوروز سرآغاز دیگری از چرخه حیات طبیعت و بهار، صحنه‌ای زیباست از نمایش قدرت خداوندی که آیتی از رحمت الهی و نیکو مجالی است که دل‌ها را به نور ایمان برافروزیم، دست‌ها را با تحول و شکوفایی همراه سازیم و گام‌ها را در مسیر پرافتخار خدمت به مردم، راسخ‌تر نماییم.

فرماندار طبس در پیام نوروزی خود می‌افزاید: «اینجانب حلول سال جدید را به مردم شریف، مؤمن و ولایت‌مدار شهرستان دارالمؤمنین طبس تبریک عرض کرده و برای همشهریان و هموطنان عزیز سالی پربرکت آرزومندم.»

در بخش دیگری از این پیام آمده است:«اینک که در آستانه طلیعه نوروز با تصویب هیئت محترم دولت و ابلاغ صورت ‌گرفته و با عنایات مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی، در پی الحاق طبس به استان خراسان جنوبی، شاهد ارتقای فرمانداری شهرستان طبس به عنوان معاونت استانداری و فرمانداری ویژه» هستیم، این رویداد بزرگ می‌تواند با همدلی و همراهی مردم و مجموعه مسئولان، دستاوردها، ثمرات و اثرات فراوانی در مسیر توسعه و پیشرفت بیش از پیش شهرستان به‌ دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/2248/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول