اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در لیگ جهانی/

2 والیبالیست اصفهانی در ترکیب تیم ملی والیبال حضور دارند

با تصمیم خولیو ولاسکو دو نماینده والیبال اصفهان تیم ملی والیبال را برای مسابقات لیگ جهانی سال 2013 همراهی می‌کنند.

2 والیبالیست اصفهانی در ترکیب تیم ملی والیبال حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان، اسامی 16 بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی اعلام کرد که در این لیست نام دو والیبالیست از استان اصفهان دیده می‌شود.

امیر غفور و مسعود غلامی دو بازیکنی هستند که با نظر خولیو ولاسکو در ترکیب تیم ملی ایران برای شرکت در لیگ جهانی حضور دارند.

پیش از این از علیرضا مباشری دیگر والیبالیست اصفهانی نیز برای شرکت در اردوی تیم ملی دعوت شده بود، اما وی امکان حضور در لیست نهایی را پیدا نکرد.

سعید معروف، مهدی مهدوی، شهرام محمودی، سید محمد موسوی عراقی، عادل غلامی، آرمین تشکری، علیرضا جدیدی، رحمان داوودی، پوریا فیاضی، آرش کشاورزی، فرهاد قائمی، حمزه زرینی، فرهاد ظریف و مجتبی یوسفی سایر دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی هستند.

به گزارش فارس، دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی از 7 فروردین سال جاری زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند تا برای شرکت در لیگ جهانی آماده شوند.

مسابقات لیگ جهانی 2013 والیبال در مرحله بین قاره‌ای از 10خرداد آغاز شده و تا 23 تیرماه ادامه دارد و تیم ملی والیبال ایران برای نخستین بار تجربه حضور در این مسابقات را به دست می آورد.

انتهای پیام/63006/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول