اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز درسرزمین باب الرضا (ع)

امام جمعه بجنورد: فصل بهار، فصل شکوفایی و تحول بالندگی است

امام جمعه بجنورد در پیام خود به مناسبت آغاز سال 92 آورده است: فصل بهار، فصل شکوفایی و تحول بالندگی است، طبیعت در این ایام لبخندی ملیح و تبسمی معنادار از خود نشان می‌دهد.

امام جمعه بجنورد: فصل بهار، فصل شکوفایی و تحول بالندگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در پیامی به مناسبت فرارسیدن نوروز 92 با بیان اینکه رویش دوباره طبیعت و بازگشایی دفتر آفرینش، این فرصت دوباره را به ما می‌دهد تا سال جدید را با عزمی جدی‌تر برای گام نهادن در مسیر خوبی‌ها آغاز کنیم، اظهار داشت: درسی که از فصل بهار باید آموخت، درس رویش، رشد، بالندگی، شکوفایی، حیات و سرزندگی است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: آغاز سال جدید را به شما شهروندان شریف و دلاورمردان غیور و شیرزنان با صلابت تبریک و تهنیت عرض کرده و برای همه شما سالی پربرکت همراه با عزت، سربلندی و سلامتی خواستارم.

وی خاطرنشان کرد: قدوم شما زائران علی ابن موسی‌الرضا (ع) را به استان خراسان شمالی باب‌الرضا (ع) گنجینه معرفت‌ها و شهر دارالمعرفه (بجنورد) خیر مقدم می گویم، امیدوارم که سفری همراه با سلامتی و روحی با نشاط و با زیارتی قبول شده به وطن خود برگردید.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: فصل بهار، فصل شکوفایی و تحول بالندگی است، طبیعت در این ایام لبخندی ملیح و تبسمی معنادار از خود نشان می‌دهد.

یعقوبی بیان داشت: درسی که از فصل بهار باید آموخت، درس رویش، رشد،بالندگی، شکوفایی، حیات و سرزندگی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: بهار می‌آید تا دل‌های ما را بهاری کند و رفتار و اخلاق ما را مانند نسیم بهاری به نمایش بگذارد.

امام جمعه بجنورد در پیام سال  نو بیان کرده است: خانه تکانی دل‌ها پیش از سال جدید این درس را به ما آموخت که تا خانه دل را از کینه و کدورت شست‌و‌شو ندهیم، نسیم دلنواز بهاری از پنجره خانه‌مان عبور نخواهد کرد، آری:

خلوت دل نیست جای صحبت اقیار                       دیو چو بیرون رود فرشته درآید

انتهای پیام/63002/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول