اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

عضو فراکسیون رهروان ولایت در گفت و گو با فارس:

مردم لبیک گوی پیام ولی فقیه برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی خواهند بود

خبرگزاری فارس: بهروز نعمتی گفت: پیام مقام معظم رهبری یک پیام مبارک است و قطعاً مردم در سال 92 لبیک‌گوی ایشان خواهند بود و بهتر از مسئولان از پس برآورده‌ کردن مطالبات‌ ایشان برخواهند آمد.

مردم لبیک گوی پیام ولی فقیه برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی خواهند بود

بهروز نعمتی نماینده اسدآباد و عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نامگذاری سال 92 به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: تأکید همیشگی امام و رهبری حضور باشکوه مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی بوده و از آنجا که رهبر ما هم مرجعیت شیعیان را برعهده داشته و هم سخنان ایشان فصل‌الخطاب است در مقاطع مختلف مردم لبیک گفتند.

وی افزود: در ایام 8 سال دفاع مقدس دیدیم که با یک فرمان حضرت امام سپاه 100 هزار نفره حضرت محمد (ص)‌ تشکیل می‌شد و یا در ایام‌الله مختلف، حضورهای مهم بعد از فتنه 88 و 22 بهمن امسال مردم نشان دادند که چگونه به فرمان رهبر و مقتدای‌شان لبیک می‌گویند.

نعمتی با بیان اینکه امسال شاید به مراتب بیشتر از 35 سال گذشته این حماسه رقم بخورد به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشاره کرد و گفت: استنباط من این است که بیش از 80 درصد مردم در انتخابات خرداد 92 حضور خواهند یافت و این لبیکی به ندای رهبری خواهد بود.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت افزود:‌ ممکن است جریانات مختلف سیاسی بخواهند از حضور مردم به نفع خود استفاده کنند اما مردم در ایام مختلف ثابت کرده‌اند که حضورشان در راستای لبیک به ندای رهبری بوده است.

نعمتی با اشاره به بخش اقتصادی نامگذاری سال 92 اظهار داشت: حدود 5 سال است که مقام معظم رهبری جلوتر از نخبگان و حتی مدیران اجرایی مسائل و مشکلات اقتصادی را پیش‌بینی کرده‌اند اما متأسفانه آنگونه که باید و شاید مطالبات ایشان محقق نشد و اکنون در نامگذاری سال 92 به نظر می‌رسد تأکید مقام رهبری به گونه‌ای است که به جای مدیران از مردم می‌خواهند که وارد عرصه اقتصادی شوند و قطعاً حضور پرشور مردم در عرصه‌ای اقتصادی نوید بسیار خوبی برای کشور خواهد داشت.

عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد:‌ ان‌شاءالله با حضور جدی مردم در عرصه اقتصادی می‌توانیم به افق ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری یعنی تبدیل ایران به قطب اول خاورمیانه برسیم.

نعمتی خاطرنشان کرد: پیام مقام معظم رهبری یک پیام مبارک است و قطعاً مردم در سال 92 لبیک‌گوی ایشان خواهند بود و بهتر از مسئولان از پس برآورده‌ کردن مطالبات‌ ایشان برخواهند آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول