اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان:

چهارشنبه آخر سال در گیلان در امنیت برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس گیلان گفت: امنیت چهارشنبه آخر سال گیلان با تعامل و همیاری مردمی به خوبی برقرار شد که قابل قیاس با سال‌های گذشته نیست.

چهارشنبه آخر سال در گیلان در امنیت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائد رحمتی امروز در نخستین جلسه قرارگاه فرعی امام علی (ع) نوروز 92 پلیس گیلان، با اشاره به تدابیر پلیس در چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: تدابیر ویژه پلیس در چهارشنبه آخر سال جزو اولویت ما بود و امسال امنیت این شب تامین شد.

*برقراری امنیت گیلان در چهارشنبه آخر سال

وی با بیان اینکه نیروی انسانی و امکانات کامل در چهارشنبه آخر سال در نظر گرفته شده بود، تصریح کرد: دستورالعمل ناجا نیز تامین امنیت بیشتر در چهارشنبه آخر سال و نوروز بوده است.

فرمانده انتظامی گیلان بی‌تفاوتی در ارائه خدمات را زیبنده جایگاه پلیس ندانست و افزود: با اعزام بازرسان محسوس و غیرمحسوس افرادی که خدمات آنها خوب باشد شناسایی و تشویق می شوند.

وی ادامه داد: با افرادی که نسبت به وظایف خود احساس مسئولیت لازم را نکنند در صورتی که توجیهات برای وی کارساز نباشد تصمیم‌های لازم اتخاذ می‌شود.

قائد رحمتی به تعامل پلیس با سپاه برای تامین امنیت نوروزی اشاره کرد و یادآور شد: به دنبال این تعامل صورت گرفته از وجود برادران بسیجی که از سابقه ارائه خدمات برای تامین امنیت جامعه برخوردار باشند در تعطیلات نوروزی استفاده می‌شود.

وی اذعان کرد: هر فردی که نسبت به جامعه احساس مسئولیت کند، بسیجی است و اگر کسی به دین خود در جامعه عمل کند امنیت نیز ارتقا می‌یابد.

*قدردانی پلیس گیلان از مردم استان در برقراری امنیت چهارشنبه آخر سال

این مسئول انتظامی گیلان در ادامه با قدردانی از مردم استان، تصریح کرد: آمادگی مردم برای تامین امنیت جامعه بیش از پلیس است و مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس پی برده و با همکاری و همراهی خوب خود با پلیس توانسته‌اند با رعایت قانون و احترام به دیگران روی خوش و توٱم با امنیت و آرامش سپری کنند.

وی پلیس گیلان را آماده خواند و متذکر شد: پلیس در هر ماموریتی مصداق واقعی ایثار را به مردم خوب استان نشان می‌دهد.

قائد رحمتی از همکاری مردم گیلان به منظور ایجاد محیطی امن در چهارشنبه آخر سال قدردانی کرد و افزود: روز گذشته امنیت کامل در استان حاکم بود که نسبت به سال‌های گذشته قابل مقایسه نیست و این امر تنها با تعامل و همکاری مردم با پلیس میسر شده است.

وی تعامل مردم با پلیس را بیش از حد انتظار دانست و یادآور شد: نوروز 92 شعار پلیس «نوروز پرنشاط با رعایت قانون و احترام به دیگران» به خوبی در گیلان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2300/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول