اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای رفاه حال مسافران نوروزی

تردد کامیون‌های ترانزیت سوخت عراقی در جاده‌ها ممنوع شد

خبرگزاری فارس: فرماندار قصرشیرین گفت: تردد کامیون‌های ترانزیت سوخت عراقی از 29 اسفندماه تا پنجم فروردین‌ماه در جاده‌ها برای رفاه حال مسافران متوقف می‌شود.

تردد کامیون‌های ترانزیت سوخت عراقی در جاده‌ها ممنوع شد

حسین پروین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قصرشیرین اظهار داشت: پیشنهاد داده‌ایم ماشین‌های عراقی ترانزیت سوخت از 29 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین ماه وارد ایران نشوند.

فرماندار قصرشیرین با اشاره به تعطیلات نوروز و تردد مسافران نوروزی در جاده‌ها ادامه داد: تردد کامیون‌های عراقی در این ایام باعث ایجاد ترافیک و بروز مشکلات دیگری خواهد شد.

پروین بیان کرد: بنابر مصوبه پایانه‌ها تا این لحظه قرار است از تردد کامیون‌های ترانزیت سوخت عراقی از 29 اسفند ماه تا 5 فروردین ماه جلوگیری به‌عمل آید و مجددا از تاریخ 11 فروردین ماه لغایت 16 فروردین ماه از ورود آن‌ها به ایران به‌دلیل رفاه حال مسافران و هم‌وطنان ممانعت صورت گیرد.

وی تصریح کرد: تردد برای ماشین‌های سنگین از مسیر سرپل‌ذهاب به قصرشیرین در این ایام از مسیر اصلی ممنوع است و این رانندگان می‌توانند از جاده ریخک و سرآبگرم برای تردد استفاده کنند.

انتهای پیام/2700/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول