اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تولید رادیو قم خبر داد

تولید 2 ویژه برنامه برای ایام نوروز در رادیو قم

خبرگزاری فارس: مدیرتولید رادیو قم گفت: رادیو قم با دو ویژه برنامه «عیدانه» و «گل بگیم گل بشنویم» در ایام نوروز مهمان زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) خواهد بود.

تولید 2 ویژه برنامه برای ایام نوروز در رادیو قم

محمدمهدی خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های رادیو قم برای ایام نوروز از امروز کلید خورده است، اظهار کرد: رادیو قم با دو ویژه برنامه در ایام نوروز مهمان زائران و مجاوران کریمه اهل ‌بیت(ع) خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه صبحگاهی «عیدانه» از 29 اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی هر روز از ساعت 10 تا 12 و 30 دقیقه از رادیو قم پخش می‌شود، تصریح کرد: معرفی آداب، رسوم و فرهنگ قم، معرفی جاذبه‌های گردشگری و آثار و ابنیه تاریخی استان، ارتباط با مسئولان پلیس راه و انعکاس وضعیت ترافیکی راه‌های استان، اطلاع‌رسانی وضعیت جوی، ارتباط با مسئولان ستاد خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی استانداری قم، مصاحبه با مجاوران و زائران کریمه اهل بیت (س) و انعکاس حال و هوای قم در نوروز از بخش‌های مختلف این مجموعه برنامه است که هر روز توسط یکی از تهیه‌کنندگان، به همراهی گروه‌های برنامه‌ساز پخش خواهد شد.

مدیر تولید رادیو قم با تاکید بر اینکه ویژه برنامه زنده عصرگاهی با عنوان «گل بگیم گل بشنویم» از 29 اسفند تا پایان تعطیلات نوروز از ساعت 17 تا 19 و 30 دقیقه از شبکه استانی صدای مرکز قم پخش می‌شود، خاطرنشان کرد: این برنامه ضمن برخورداری از آیتم‌های متنوع و مختلف، پخش تلفن‌های مردمی و انعکاس تجربیات، خاطرات و آداب و رسوم و ... را از نظر دور نداشته است.

خسروی در خصوص ویژه برنامه لحظه سال تحویل رادیو قم گفت: ویژه برنامه «اینجا بهار است» از ساعت 13 تا 16 با اجرای احمدپور و صباغ‌زاده به روی آنتن رادیو قم می‌رود.

وی تصریح کرد: اینجا قم است، سلام زائر، بخش‌هایی در مورد راهیان نور، گزارش‌های متعدد از سطح شهر و... از جمله آیتم‌هایی است که در میان برنامه‌های رادیو قم پخش می‌شود. 

مدیر تولید رادیو قم همچنین از تولید ویژه برنامه‌هایی به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد و گفت: در برنامه «حالتون چطوره» با مدیران استان ارتباط تلفنی برقرار خواهیم کرد و در خصوص برنامه‌ریزی آنها برای سال 92 سئوالاتی مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/78008/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول