اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی تویسرکان:

تویسرکان با آمادگی کامل به استقبال مهمانان بهار می‌رود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تسهیلات نوروزی تویسرکان با اشاره به فعالیت 14 کمیته در راستای ارائه خدمات مطلوب در نوروز 92، گفت: تویسرکان با آمادگی تمام به استقبال مهمانان بهار می‌رود.

تویسرکان با آمادگی کامل به استقبال مهمانان بهار می‌رود

محمد‌جواد فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به تشکیل کمیته‌های 14گانه، اظهار داشت: کمیته خدمات شهری، اسکان، فرهنگی، نظارت و ارزیابی، آمار، بهداشت و درمان و امداد و نجات با همگرایی و هم‌اندیشی اکثر دستگاه‌های اجرایی شهرستان در ایام تعطیلات به مهمانان نوروزی خدمات‌دهی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مجری کمیته اسکان شهرداری‌ها هستند، افزود: کمیته اسکان در شهرهای تویسرکان، سرکان و فرسفج به منظور پاسخگویی به مطالبات مراجعان از آغاز تعطیلات فعال هستند.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی تویسرکان با اشاره به آماده‌سازی فضاهای خدماتی و آرایش فضای عمومی و محیط‌های بکر طبیعی و توریست‌پذیر، گفت: بازرسی‌های لازم در خصوص رعایت بهداشت در رستوران‌ها، مکان‌های پذیرایی و فضای عمومی شهرستان انجام شده است.

وی به دو مهمانپذیر «تدین» و «نگین» به تفکیک هر کدام با ظرفیت 40 نفر اشاره کرد و ابراز داشت: مدرسه شهید فرشید هرمزی با 20 اتاق، هفت مهمانسرا ویژه نهادهای عامل در شهرستان و یک سالن ورزشی برای زمان اضطراری با تجهیز به امکانات ضروری پذیرای مسافران است.

فتحی از خدمات‌رسانی شبانه‌روزی ایستگاه‌های امداد و نجات توسط فعالان جمعیت هلال احمر در مسیر تویسرکان ـ جوکار، تویسرکان ـ کنگاور، پایگاه‌های اورژانس درون شهری، پایگاه مسیر جاده گنجنامه در روستای اشتران خبر داد.

وی برگزاری مراسم تحویل سال نو در جوار قبور مطهر شهدا و امامزاده‌های شاخص تویسرکان را برنامه مذهبی و فرهنگی در ساعات آغاز سال 92 اعلام و بیان کرد: استقبال از نخستین مسافر نوروزی با اهدای لوح و توزیع بروشورهای راهنمایی به مسافران و گردشگران در روز نخست نوروز انجام می‌شود.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی تویسرکان از دیگر برنامه‌های فرهنگی در این ایام را برپایی بازارچه نوروزی صنایع دستی و سوغات شهرستان در مسیر ورودی، اجرای جنگ موزیکال و شاد، برگزاری مسابقه نقاشی با حضور کودکان در کمربسته شهر سرکان عنوان کرد.

به گفته وی برپایی سفره هفت‌سین در ورودی سه شهر تویسرکان، سرکان و فرسفج، نمایشگاه خوشنویسی در موزه میراث فرهنگی( خانه مسعودی) و توزیع 8 هزار بلیط نیم‌بهای سینما بخش دیگر از برنامه‌های گردشگری و فرهنگی نوروزی است.

فتحی با اشاره به اینکه تویسرکان از 221 آثار تاریخی، فرهنگی، دینی برخوردار است، اظهار داشت: بیشترین بازدید از سوی مسافران، گردشگران و مهمانان از مرقد مطهر حیقوق نبی(ع) و آرامگاه شاعر قرن 11 دوره صفوی در سال گذشته بوده است.

وی به آمادگی پذیرایی کمپینگ میررضی‌الدین آرتیمانی و کمربسته سرکان  از مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: شش نفر راهنمای بومی به منظور هدایت و راهنمایی گردشگران و افراد مترجم نیز برای پاسخگویی به توریست‌های خارجی در این ایام در شهرستان مستقر هستند.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی تویسرکان در پایان از ارائه خدمات مراکز بهداشت و خدمات درمانی در شهر فرسفج، روستای اشتران و سید‌شهاب به صورت شبانه‌روزی خبر داد و افزود: کمک‌رسانی داروخانه‌های شهر یک روز درمیان به داروخانه شبانه‌روزی، استقرار دو پزشک در اورژانس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) به طور  24 ساعته، فعالیت مستمر داروخانه این بیمارستان و افزایش ساعت کاری درمانگاه صادقیه بخشی از خدمات پزشکی در تعطیلات است.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول