اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبر فارس مؤثر واقع شد

بازدید فرماندار از امام‌زاده شیخ ابراهیم عباس در لنده+ تصاویر

خبرگزاری فارس: فرماندار لنده به همراه اصحاب رسانه از امام‌زاده ابراهیم عباس در روستای مالشیخ 12 کیلومتری شهر لنده بازدید کرد.

بازدید فرماندار از امام‌زاده شیخ ابراهیم عباس در لنده+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید یدالله فاطمیان همراه با اصحاب رسانه از امامزاده شیخ ابراهیم عباس(ع) واقع در روستای مالشیخ 12 کیلومتری شهر لنده بازدید و مشکلات آن را بررسی کردند.

وی در این بازدید با اشاره به جایگاه و منزلت امام‌زادگان اظهار داشت: آثار تاریخی و گردشگری شهرستان لنده از وضعیت مناسب و خوبی برخوردار نبوده و نیازمند توجه جدی مسئولان مربوطه استانی و کشوری می‌باشد.               

فرماندار لنده گفت: باید برای شناساندن و معرفی قابلیت‌های تاریخی و گردشگری این شهرستان از همه قابلیت‌های اصحاب رسانه استفاده کرد.

فاطمیان با تاکید بر این‌که بسترهای لازم در زمینه گردشگری باید ایجاد شود، خاطر نشان کرد: گردشگری یک کار زمان‌بر بوده که سرمایه‌گذاری‌های لازم را می‌طلبد.

فرماندار لنده بر برنامه‌ریزی صحیح در زمینه جذب منابع و سرمایه‌گذار را ضروری خواند و افزود: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های گردشگری و تاریخی این شهرستان وجود آثار تاریخی و گردشگری طبیعی بسیار بکر و زیبا در حوزه شهرستان بوده که سرمایه‌گذاری در این زمینه سود و منفعت فراوانی دارد.

فاطمیان اضافه کرد:‌ باید با تهیه بروشور و اطلاع‌رسانی در صدا و سیما ،خبرگزاری‌ها،جراید، زمینه شناساندن نقاط دیدنی،‌ آثار تاریخی، قابلیت‌های گردشگری شهرستان را برای عموم مردم در سراسر کشور فراهم کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه اکثر آثار و بناهای تاریخی شهرستان لنده از قدمت تاریخی بالایی برخوردار می‌باشند می‌طلبد اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان عنایت ویژه‌ای به آثار و بناهای تاریخی این شهرستان داشته باشد.

رئیس شورای اداری لنده با اشاره به قدمت تاریخی بقعه متبرکه امام‌زاده ابراهیم عباس اظهار کرد: سازمان‌های متولی اعم از اوقاف و امور خیریه و میراث فرهنگی و گردشگری باید با توافق لازم در جهت تعمیر و مرمت و بازسازی این امام‌زاده هر چه سریع‌تر اقدام لازم را به‌ عمل آورند.

فاطمیان تهیه سرویس بهداشتی و استراحتگاه یا زائر سرا را از مهمترین ضروریات برای توسعه گردشگری در کنار این امام‌زاده خواند و گفت: همه مسئولان باید دست به دست هم داده تا با راه‌اندازی امکانات اولیه بتوانیم زمینه توسعه گردشگری را در کنار این بقعه متبرکه مهیا کنیم.                                                                    انتهای پیام/82013/ق40/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول