اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم خبر داد

راهیابی 3 کشتی‌گیر قمی به مرحله اصلی انتخابی تیم ملی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم از قرار گرفتن سه آزادکار قمی در بین برترین‌های کشور و راهیابی آنها به مرحله اصلی انتخابی تیم ملی خبر داد.

راهیابی 3 کشتی‌گیر قمی به مرحله اصلی انتخابی تیم ملی

محسن حلوایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور با شرکت چهره‌های شاخص این رشته از استان‌های مختلف به مدت دو روز برگزار شد و در نهایت با موفقیت سه آزادکار قمی در راه حضور در مرحله اصلی انتخابی تیم ملی همراه بود.

وی ادامه داد:‌ همانگونه که وعده کرده بودم، ما در کشتی آزاد پیشرفت‌های خوبی داشته و بعد از درخشش کشتی‌گیران آزادکار قمی در رقابت‌های دو رده سنی نوجوانان و جوانان، انتظار ما این بود که در رده سنی بزرگسالان نیز شاهد نتایج خوب تیم اعزامی هیئت قم باشیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: تیمی متشکل از هفت آزادکار در هفت وزن به پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی اعزام شده بود که در جدال با حریفان، سه نفر آنها موفق به کسب جواز حضور در انتخابی اصلی تیم ملی شدند.

وی عنوان داشت: با توجه به اینکه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا و بعد از آن پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی جهان در راه است، به همین منظور بهترین‌های هر استان به این رقابت‌ها آمده بودند و این مهم سبب افزایش سطح کیفی رقابت‌ها شده بود.

حلوایی تاکید کرد: در مجموع می‌توانم بگویم که کار برای کسب مدال در رقابت‌های این دوره کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور بسیار سخت بود و سرانجام این آزادکاران قمی بودند که در سه وزن درخشان ظاهر شده و پیشرفت‌های کشتی آزاد قم را به خوبی نشان دادند.

وی یادآور شد: در وزن‌های 60، 74 و 120 کیلوگرم سه نماینده اعزامی هیئت کشتی استان قم توانستند به ترتیب مقام‌های چهارم، نهم و ششم اوزان خود را کسب کنند و بدین ترتیب به انتخابی اصلی تیم ملی که در فروردین ماه برگزار می‌شود، راه یابند.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: در این رقابت‌ها روح‌الله نعمتیان در وزن 60 کیلوگرم بهترین کشتی‌گیر قم در جدال با رقبای شرکت‌کننده در این رقابت‌ها بود که حتی شانس کسب مدال و قرار گرفتن روی سکو را نیز داشت اما سرانجام به کسب مقام چهارم این وزن بسنده کرد.

وی خاطرنشان کرد: در وزن 74 کیلوگرم سجاد محمدی توانست با غلبه بر دیگر رقبای خود نتایج خوبی کسب کند و در نهایت با به دست آوردن رتبه نهم این وزن دومین کشتی‌گیر قمی باشد که در مرحله اصلی انتخابی تیم ملی حاضر می‌شود.

حلوایی به عملکرد خوب داود یارجانعلی در وزن 120 کیلوگرم نیز اشاره کرد و بیان داشت: در این وزن کسب مقام ششم توسط یارجانعلی نشان داد که این کشتی‌گیر با توانایی‌های خوبی که دارد می‌تواند در آینده یکی از ملی پوشان کشورمان نیز باشد.

انتهای پیام/78002ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول