اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای مصاف هفته چهارم لیگ برتر

ترکیب تیم‌های کشتی فرنگی صبای قم و ماهان اصفهان مشخص شد

خبرگزاری فارس: ترکیب تیم‌های کشتی فرنگی صبای قم و فولاد ماهان اصفهان برای مسابقه حساس هفته چهارم پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور مشخص شد.

ترکیب تیم‌های کشتی فرنگی صبای قم و ماهان اصفهان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته چهارم از دور رفت مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور امروز با انجام یک مسابقه در قم به انجام می‌رسد و تیم‌های لیگ برتری نیم فصل نخست این رقابت‌ها را پشت سر می‌گذارند.

در حالی که پنج تیم در رقابت‌های این فصل لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور حضور دارند،‌ تیم کشتی فرنگی فولاد ماهان اصفهان شانس اول کسب عنوان قهرمانی نیم فصل است و این تیم می‌تواند با عبور از سد صبای قم به این عنوان دست یابد.

ماهانی‌ها برای این مهم کار چندان سختی پیش رو ندارند، چراکه نگاهی به ترکیب آنها در جدال خارج از خانه هفته پایانی دور رفت پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور حاکی از قدرت کامل و برتری مطلق این تیم از نظر مهره و کشتی‌گیر نسبت به صبای قم است.

فولاد ماهان اصفهان در سه مسابقه قبل خود با تمام توان از سد حریفان عبور کرده است و در این مسابقه نیز انگیزه زیادی دارد که پیروزی‌هایش در نیم فصل نخست لیگ برتر را کامل کند، اما تیم صبای قم از دو بازی قبل خود دو شکست در کارنامه دارد.

تیم فولاد ماهان که برای نخستین‌بار در لیگ حضور یافته است، در دیدارهای گذشته خود برابر حریفان به برتری دست یافته و خود را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی مطرح کرده است، اما صبای قم تلاش می‌کند نخستین پیروزی این فصل را به دست آورد.

تیم کشتی فرنگی فولاد ماهان اصفهان برای اینکه دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی را در آخرین روزهای سال با خاطره‌ای خوش به پایان برساند، باید از سد صبای قم عبور کند و به همین خاطر باید امروز منتظر ماند و دید که آیا بازی حساس دو تیم در سالن شهید حیدریان قم چه نتیجه‌ای در برخواهد داشت.

پیکارهای فصل جاری لیگ برتر کشتی فرنگی در حالی برگزار می‌شود و به هفته پایانی نیم فصل نخست خود رسیده است که در سه سال اخیر به دلیل مشکلات مالی تیم‌ها برگزار نشد و موفقیت‌های متوالی کشتی فرنگی کشورمان در میادین برون‌مرزی به خصوص جام جهانی و المپیک موجب رونق دوباره لیگ برتر کشتی فرنگی کشور شده است.

ترکیب تیم‌های کشتی فرنگی صبای قم و ماهان اصفهان در مسابقه هفته پایانی دور رفت در قم:

صبا:

وزن 55 کیلوگرم: محسن حاجی پور 

وزن 60 کیلوگرم: محمد فقیری

وزن 66 کیلوگرم: عبدالحمد پاپی

وزن 74 کیلوگرم: افشین بیابانگرد

وزن 84 کیلوگرم: فرشاد علیزاده

وزن 96 کیلوگرم: داود گیل نیرنگ

وزن 120 کیلوگرم: بشیر باباجان زاده

ماهان اصفهان:

وزن 55 کیلوگرم: مسلم نادری خادم

وزن 60 کیلوگرم: مجید یعقوبی مشهد

وزن 66 کیلوگرم: بهمن لری

وزن 74 کیلوگرم: امیرحسین مولایی

وزن 84 کیلوگرم: علی زینتی رفاه

وزن 96 کیلوگرم: یحیی جساس

وزن 120 کیلوگرم: عباس نوری

انتهای پیام/78002/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول