اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین نرم‌افزار موبایل نقشه شهر یزد تولید شد

خبرگزاری فارس: نخستین نرم‌افزار موبایل نقشه شهر یزد همراه با مکان‌یاب و ارسال و دریافت موقعیت ویژه ایام نوروز تولید شد.

نخستین نرم‌افزار موبایل نقشه شهر یزد تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری یزد، مسئول واحد نرم‌افزار سازمان فاوا شهرداری یزد اظهار داشت: نرم‌افزار موبایل نقشه شهر یزد در دو نسخه اندروید (Android) و جاوا (Java) تولید شد.

مجید بیکی افزود: این نرم‌افزار قابلیت اتصال به  GPS، نمایش اطلاعات اماکن شهر یزد، ارسال و دریافت موقعیت بر روی نقشه را دارد.

وی گفت: کلیه اطلاعات اماکن تاریخی، پارک‌ها، تعمیرگاه‌ها، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، ادارات و اصناف، پمپ‌های بنزین و گاز، مراکز خرید و سایر اطلاعات موردنیاز روی این نقشه قابل نمایش است.

بیکی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با نصب این سامانه بر روی تلفن‌های همراه اعضای خانواده، موقعیت خود را از طریق GPS گوشی و یا انتخاب به صورت دستی از طریق پیامک به یکدیگر ارسال و بر روی نقشه مشاهده کنند.

سازمان فاوا که کسب رتبه نخست شهرداری الکترونیک کشور در میان مراکز استان‌ها‌ را نیز در کارنامه دارد با ارائه این خدمت، نخستین گام جدی در ارائه خدمات روی تلفن همراه در استان را انجام داد و با توجه به رشد لحظه به لحظه این فناوری، شاهد نسخه‌های جدیدتر با قابلیت‌های بیشتر خواهیم بود و در آینده‌ای نزدیک تمام خدمات الکترونیک شهرداری یزد روی این سامانه پیاده سازی خواهد شد.

شایان ذکر است هم‌اکنون این نرم‌افزار روی پورتال سازمان فاوا شهرداری یزد به نشانی www.favayazd.ir  قابل دانلود است.

انتهای پیام/2464/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول