اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع)

نرم‌افزار شهاب صداقت رونمایی شد

خبرگزاری فارس: نرم‌افزار شهاب صداقت پیرامون زندگانی سردار شهید اسماعیل صادقی رئیس ستاد لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) رونمایی شد.

نرم‌افزار شهاب صداقت رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نرم‌افزار شهاب صداقت پیرامون زندگانی سردار شهید اسماعیل صادقی رئیس ستاد لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) و فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) رونمایی شد.

این نرم‌افزار بر اساس جلساتی که با خانواده شهید صادقی برگزار شده از سوی مؤسسه راویان فتح تولید شده و ابعاد رفتاری و شخصیتی این شهید بزرگوار را به صورت چند رسانه‌ای به نمایش گذاشته است.

در این نرم‌افزار زندگی‌نامه و شخصیت شهید در قالب فیلم و کلیپ ارائه شده و ابزار آلات جنگ با استفاده از زبان هنر و در قالبی متفاوت نمایش داده شده است.

در بخش «به روایت قلم« این نرم افزار متونی که از شهید در روزنامه‌ها و مجلات تدوین شده ارائه شده است و در بخش رادیو جوب شور فیلمی از سردار شهید به نمایش در می‌آید.

در بخش‌های دیگر این نرم‌افزار از نگاه خانواده و همرزمان شخصیت شهید بررسی و خاطراتی از زبان خانواده و همرزمان این شهید مطرح شده است و وصیت‌نامه شهید نیز در بخشی دیگر ارائه و قرائت می‌شود.

پدر شهید صادقی در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های این شهید بزرگوار گفت: این شهید از شاگردان مقام معظم رهبری بود و همواره با اهدافی والا خود را در کنار رهبری حفظ می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهید صادقی در سپاه رزمندگان فراوانی را تربیت کرد و اهتمام ویژه‌ای به تقویت ویژگی‌های اخلاقی و تربیتی در آنها داشت.

در پایان مراسم با اهدای لوحی از زحمات دست‌اندرکاران تولید این نرم‌افزار تجلیل شد.

انتهای پیام/78003/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول