اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام ولادت حضرت زینب (س)

پرچم سرخ حرم حضرت امام حسین (ع) در میدان ورامین به اهتزاز در آمد

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام ولادت عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری (س) و در آستانه سال جدید، پرچم سرخ حسینی با حضور مردم شهیدپرور ورامین در میدان امام حسین (ع) این شهر به اهتزاز در آمد.

پرچم سرخ حرم حضرت امام حسین (ع) در میدان ورامین به اهتزاز در آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پرچم سرخ حسینی در ایام ولادت عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری (س) و در آستانه سال جدید، با حضور مردم شهیدپرور و کارکنان شهرداری ورامین در میدان امام حسین (ع) شهر ورامین به اهتزاز در آمد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز پرستار به پرستاران پرتلاش، گفت: پرچم گنبد طلایی حرم مقدس حضرت امام حسین (ع) توسط یکی از شهروندان ورامینی از کربلای معلی جهت نصب در شهر ورامین تهیه و به این شهرداری اهداء شد.

محمد راشدی تصریح کرد: با نصب میله پرچم دایمی در ضلع جنوبی این میدان، پرچم سرخ حسینی برای همیشه در شهر ورامین به اهتزاز درآمد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین در پایان تصریح کرد: سال جدید که با عطر پرچم امام حسین (ع) و فاطمه زهرا (س) آغاز می‌شود یقیناً سال خوب و خوش توأم با موفقیت و بهروزی برای شهروندان خواهد بود. 

انتهای پیام/2462/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول