اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه خبر داد

تدوین سند جامع اوقات فراغت جوانان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استانداری استان کرمانشاه گفت: تدوین سند جامع و راهبردی اوقات فراغت جوانان استان کرمانشاه در دست اقدام است.

تدوین سند جامع اوقات فراغت جوانان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حیدر مطاعی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در لایحه بودجه سال 92، نوآوری‌هایی گنجانده شده که نیازمند توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه است.

مطاعی با اشاره به خلاصه‌ای از بندهای لایحه بودجه، تصریح کرد: افزایش حقوق کارکنان دولتی یکی از برنامه‌های لایحه بودجه است.

وی در ادامه به آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان در استقبال از مهمانان نورزی اشاره کرد و گفت: تمامی امکانات برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی در کرمانشاه فراهم شده است.

مطاعی از متصدیان جایگاه‌های سوخت خواست که به‌ صورت مستمر طی شبانه‌روز فعالیت کنند و بر فعالیت ATM بانک‌های عامل تاکید کرد.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: تدوین سند جامع و راهبردی از برنامه‌هایی است که در دست اقدام برای اوقات فراغت جوانان است.

وی در پایان با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است، گفت: امید است با تدوین سند جامع و راهبردی اوقات فراغت جوانان شاهد تحول بسیاری در اوقات فراغت جوانان استان کرمانشاه باشیم.

انتهای پیام/2700/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول